چهارمین حراج ملی با محوریت آثار هنری در تمامی رشته های هنری ۴ و ۵ مردادماه ساعت ۱۹ با اجرای پژمان بازغی در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار می شود.

گران‌ترین و ارزان‌ترین آثار حراج ملی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، چهارمین حراج ملی با محوریت آثار هنری در تمامی رشته های هنری طی ۲ روز برگزار خواهد شد. بر این اساس، اول تا چهارم مردادماه نمایشگاه آثار چهارمین حراج ملی و ۴ و ۵ مرداد مراسم حراج از ساعت ۱۹ با اجرای پژمان بازغی در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار می شود.

همچنین از اول تا چهارم مردادماه نمایشگاه آثار حاضر در چهارمین حراج ملی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در همایش های بین المللی رایزن میزبان علاقمندان برای بازدید است.

در این دوره از حراج ملی، ۱۶۱ اثر هنری ارایه شده است و از جمله مشهورترین هنرمندان حاضر در این حراج می توان به محمود زنده رودی، غلامحسین امیرخانی، پرویز کلانتری، صادق تبریزی، محمود فرشچیان، میرزاآقا امامی، فرامرز پیلارام و ناصر اویسی اشاره کرد.

ارزان ترین اثری که در این حراج عرضه شده، تابلوی خوشنویسی بدون عنوان طاها نجفی متعلق به سال ۱۳۸۴ است که ۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. همچنین تابلوی خوشنویسی سوره حمد اثر زهره رییس الساداتی خلق شده در سال ۱۳۹۳ و تابلوی نقاشی خط علی پسندیده با عنوان «خورشید» هر کدام با قیمت ۳ میلیون تومان در حراج حضور دارند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.