مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: برآنیم، با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی فعل تواستن ارتقای خدمات آب به روستاییان گیلان را در استان صرف کنیم.

ارتقای خدمات آب به روستاییان با همکاری جهاد دانشگاهی گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی گیلان،محبعلی رنج‌ور در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه فی ما بین جهاد دانشگاهی گیلان و شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان که امروز در جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، گفت: گیلان به دلیل شرایط اکولوژیکی خاصی که دارد، از نظر زیست محیطی به حفاظت‌های ویژه‌ای نیاز دارد.

وی افزود: طرح‌های تحقیقاتی و خدمات تخصصی مشترک، جهت حل معضلات استان در زمینه تأمین آب و تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی با مشارکت جهاد دانشگاهی گیلان اجرا خواهد شد.

رنج ور با بیان اینکه ارتقای کیفیت آب در روستاهای گیلان یکی از اهداف مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان است، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی فعل تواستن تحقق این امر را می‌توانیم در استان صرف کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان خاطرنشان کرد: اوضاع زیست محیطی گیلان به گونه‌ای است که برای جلوگیری از هر گونه تخریب زیست محیطی جای درنگ نیست.گیلان دارای منابع آبی متعددی است و این تعدد، کار را سخت کرده است.

وی تصریح کرد: توسعه گیلان نیاز به استفاده از ظرفیت‌های استان دارد و نگاه به حل مشکلات، باید کلان باشد.

رنج‌ور با اهمیت تمرکز بر فناوری‌های نوین، گفت: گسترش ارتباطات فعال و مؤثر جهاد دانشگاهی گیلان در زمینه توسعه فناوری‌های نوین و پیشرفته و طراحی پکیج‌های تصفیه آب روستایی یکی از اهداف مهم این تفاهم است و جهاد دانشگاهی در تحقق این امر می‌تواند بسیار مفید عمل کند.

وی افزود: مقوله آب مبحثی حیاتی در جهان امروز است و باید با استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی و تحقیقاتی برای تطبیق با شرایط روز جامعه بهره ببریم و جهاد دانشگاهی گیلان از ظرفیت‌های توانمند گیلان است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان همکاری دیرینه با جهاد دانشگاهی گیلان دارد و همواره اتفاقات خوبی از این همکاری‌ها رقم خورده است. امروز آمده‌ایم تا این ارتباطات را پر رنگ‌تر کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.