البرز- سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز بدشانسی را مانع تحقق اهداف این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال دانست و گفت: از نیم فصل دوم و با حضورم در این تیم تمرینات را با هدف رسیدن به رتبه بالاتر از هشتم آغاز کردیم اما متاسفانه بدشانسی و اشتباهات مکرر داوری مانع تحقق این اتفاق شد.

"مقاومت مدل ۹۸" حریفی ترسناک برای مدعیان لیگ برتر فوتسال خواهد بود

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با بیان اینکه مقاومت در فصل جدید یکی از تیم های مدعی در لیگ برتر فوتسال خواهد بود، گفت: اگر قرار بر این باشد که همکاری ام را با این تیم ادامه دهم این نوید را می دهم که با تکیه بر استعدادهای موجود در البرز مقاومت را به تیمی ترسناک برای حریفان در لیگ برترتبدیل می کنیم.

سرمربی تیم مقاومت که خود بنیان گذار این باشگاه بوده، تصریح کرد: جنس فوتسال البرز را به خوبی می شناسم و با ارائه بازی تماشاگرپسند نیم فصل دوم هواداران زیادی به  سالن آمدند این در حالی است که حمایت مردم کرج از مقاومت را شیرین ترین اتفاق سال ۹۷ می دانم.

کشاورز در پاسخ به منتقدین تیم مقاومت گفت: از تمام کسانی که دلسوز فوتسال هستند قدردانی می کنم اما باید پذیرفت در حالی توانستیم بهترین نتیجه مقاومت را در ادوار حضورش در لیگ برتر کسب کنیم که تیم های پایین تر از ما در جدول چندین برابر بیشتر هزینه کرده بودند این در حالی است که با کم ترین هزینه توانستیم ضمن ارائه بازی زیبا نتایج معقولی را کسب کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: این تیم برای مردم بوده، آن را خانواده خود می دانم و بدون شک تا زمانی که به عنوان مربی مقاومت باشم تلاش می کنیم تا این باشگاه را از پایه تقویت و به تیمی قابل احترام تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.