رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: شهرستان ششتمد میزبان مسابقات دسته یک لیگ کبدی کشور است، این مسابقات در انتهای خردادماه و یا ابتدای تیرماه برگزار می‌شود.

کبدی‌کاران لیگ دسته اول کشور در خراسان رضوی به رقابت می‌پردازند

به گزارش قدس آنلاین، حسین احمدیان  اظهار داشت: هیئت کبدی خراسان رضوی برنامه‌های بسیاری را در پیش رو داشته و همچنین مسابقات جام رمضان را به بهترین شکل ممکن برگزار کرده است، بخشنامه مسابقات مذکور به شهرستان‌ها جهت شرکت آنها در این رقابت‌ها ارسال شد.

وی ادامه داد: رقابت‌های مذکور از افطار تا سحر در یک روز برگزار شده و سه تیم برتر در این مسابقات جوایز نقدی کسب کردند، مسابقات جام رمضان با استقبال بسیار گرمی مواجه شد، علاوه بر آن ششتمد میزبان مسابقات دسته یک لیگ کبدی کشور است، مسابقات مذکور در انتهای خردادماه و یا ابتدای تیرماه برگزار می‌شود.

احمدیان خاطرنشان کرد: ۶۰ تیم مختلف در این رقابت‌ها حضور دارند، مسابقات جام رمضان در راستای ایجاد آمادگی در ورزشکاران برای حضور در مسابقات مذکور است، هیئت کبدی استان در ۹ خردادماه و ۲۶ اردیبشهت‌ماه به ترتیب مسابقات جام رمضان را در بخش آقایان و بانوان برگزار کرد.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های مطلوبی برای استعدادیابی در پیش رو است، به عنوان مثال قرار بر همکاری آموزش و پرورش با هیئت کبدی خراسان رضوی در این امر شده است، معلمان ورزش در این امر بسیار مؤثر هستند، توسط این امر می‌توان ورزشکاران زیادی را به کبدی جذب کرد.

وی بیان کرد: خانه کبدی استان جهت آموزش و تمرین در روزهای زوج و فرد به ترتیب در اختیار بانوان و آقایان قرار دارد، این هیئت به دلیل نزدیکی به مسابقات استعدادهای برتر باید به نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال کمک کند و توانایی‌های آنها را بیافزاید، بانوان از سطح مناسبی در استان برخوردار هستند.

احمدیان عنوان کرد: به تازگی در رده سنی جوانان در کشور به مقام قهرمانی دست یافتیم، هیئت کبدی استان در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان جزو ۱۰ تیم شرکت کننده بود، دلیل نرسیدن به مقام نخست این بود که تمامی ورزشکاران و مربی تیم استان بومی بودند اما این امر در سایر تیم‌ها محقق نمی‌شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.