البرز - فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۷۷ متهم از ۳۲ باند سارقین و جاعلین حرفه ای در کمتر از ۴۸ ساعت در این استان خبر داد وگفت: مردم می توانند اموال سرقت شده خود را در سامانه نما که در سایت پلیس قرار گرفته شناسایی کنند.

مردم اموال سرقت شده خود را در سامانه "نما " شناسایی کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهرامروز چهارشنبه درحاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای عملیاتی پلیس البرز اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی دراستان البرز به صورت مستمر درحال اجرا است.

وی افزود: در این طرح در کمتر از ۴۸ ساعت ۳۲ باند سارقین و جاعلین حرفه ای دستگیر و شناسایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی البرز با اشاره به اینکه طی این عملیات ۷۷ متهم دستگیر شده اند، گفت: از مجموع دستگیر شدگان پنج نفر زن و ۶۱ نفر ازآنها دارای سابقه کیفری هستند.

محمدیان خاطرنشان کرد: از این سارقان ۱۴ دستگاه خودرو مسروقه، تعداد زیادی ضبط و پخش باند خودرو، باطری خودرو، «ال. سی. دی»، طلاو جواهرات، لوازم داخلی خودرو و دلار جعلی کشف شد.

 این مقام انتظامی استان  البرز در ادامه گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده از وسایل مکشوفه به نظر می رسد۴۰۰ فقره تا این لحظه کشفیات صورت گرفته است  واین یکی از عملیات مهم و خوب پلیس اگاهی بود.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی سامانه "نما" اشاره کرد و گفت: در سایت پلیس  ودر قسمت پلیس اگاهی یک سامانه طراحی شده است که تمامی اموال مکشوفه در این سامانه بارگزاری می شود.

وی در ادامه  افزود: سامانه نما بستری است برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف را رصد کنند.

سردار محمدیان گقت: مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی police.ir  و با مراجعه به قسمت اموال کشف شده مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و اموال خود را شناسایی و تحویل بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی البرز در پایان گفت: با اجرای این طرح ها هیچ گونه فضای امنی برای مجرمان نخواهیم گذاشت و بدون اغماض با آنها برخورد جدی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.