سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی به مناسبت درگذشت حاج محمود اکبرزاده بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: شعرهایی که آن مرحوم قرائت می‌کرد، در راستای عزت آفرینی و عظمت و بزرگی اهل بیت (ع) بود.

بیانیه سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی به مناسبت درگذشت «حاج محمود اکبرزاده»

بیانیه سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی به مناسبت درگذشت «حاج محمود اکبرزاده»

به گزارش قدس آنلاین، سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی به مناسبت درگذشت حاج محمود اکبرزاده بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنّا لِلّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعون

نگاهِ شعله خیزان سخت باشد

بهار و اشک ریزان سخت باشد

مپرس از من چرا می سوزم از غم

جدایی از عزیزان سخت باشد

خبر درگذشت استاد مسلم، مرحوم حاج محمود اکبرزاده بهتی ناگهانی در وجود ستایشگران جامعه مذهبی کشور ایجاد کرد. استاد حاج محمود اکبرزاده، مؤلف آثار جاودانه - حسین پیشوای انسان‌ها و گلبُن عفاف و ... نشان داد شخصیتی فراتر از یک شاعر و مداح است. تألیف کتاب حسین پیشوای انسانها، در دوران طاغوت، مبین اعتقاد راسخ و انقلابی آن انسان وارسته به ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران دوران بود.

استاد حاج محمود اکبرزاده، از دوستان و همنشینان قبل از انقلاب رهبر فرهیخته و فرزانه بوده است و با معظم له حشر و نشر داشته است. شعرهایی که مرحوم قرائت می‌کرد، در راستای عزت آفرینی و عظمت و بزرگی اهل بیت (ع) بود.

سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت، درگذشت این استاد کم نظیر در حوزه ستایشگری خاندان وحی (علیهم السّلام) را به شاعران دین مدار و جامعه مداحان و منقبت خوانان آل الله و نیز خانواده محترم آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید. انشاالله روح این مرحوم والا مقام با شهدای دشت کربلا محشور شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.