مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره‌برداری ۸۳ واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۴۹۲۸ میلیارد ریال در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

بهره‌برداری ۸۳ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هیأت مدیره این شرکت، اظهار کرد: با اقدامات حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و استفاده از ظرفیت‌ها، در سال گذشته ۸۳ واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع هم‌اکنون دو هزار و ۶۸۲ واحد تولیدی بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: سیاست‌های کلانی که در ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصادی در دولت وجود داشته باعث سرمایه‌گذاری ۴۶ هزار ۵۷۴ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است.

مهدی زاده مقدم با اشاره به اینکه درسال گذشته ۳۲۰ قرارداد واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده، ادامه داد: شهرک صنعتی مشهدکلات با مساحت واگذاری ۲۹ هکتار و ۱۰۸ قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی،  وی اضافه کرد: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، اشتغال دو هزار و ۱۲۱ نفر در سال ۹۸ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و دو هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره‌برداری‌شده، اشتغالی برای بالغ بر ۷۷ هزار و ۲۱۸ نفر را فراهم کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.