معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از وظایف رسانه های آنلاین از جمله قدس آنلاین اطلاع رسانی خدماتی است که دارد اتفاق می افتد که با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد این تلاش ها دیده شود و به گوش مردم برسد و برایشان ایجاد انگیزه کنند

قدس آنلاین باید برای مخاطب ایجاد انگیزه کند

علی رسولیان گفت: قدس آنلاین یکی از رسانه های آنلاین فعال در زمینه اقتصادی است که خیلی مسرانه و مجدانه پیگیری اخبار اقتصادی استان است و با درج و انتشار اخبار به روز اقتصادی سعی در روشنگری و ارائه اطلاعات درست اقتصادی به همشهریان و هم استانی هایمان دارد.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که رسانه بخصوص در این زمانه رسانه های انلاین میتوانند زبان گویای مردم باشند و منعکس کنندگان مشکلات مردم به مسئولین و بخش های اجرایی. که خود رسانه های می توانند یک بخش نظارتی باشند این که شما وقتی وضعیت جامعه و مشکلات و نگرانی های آن رصد کند که می تواند خیلی هم اثر گذار باشد.

رسولیان افزود: یکی دیگراز وظایف رسانه های آنلاین از جمله قدس آنلاین اطلاع رسانی خدماتی است که دارد اتفاق می افتد که با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد این تلاش ها دیده شود و به گوش مردم برسد و برایشان ایجادانگیزه کنند که انصافا قدس آنلاین در این مدت تلاش های بسیار خوبی داشته که باید از همین جا از شما و همکارانتان قدردانی بکنم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.