کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب های سرد در خراسان رضوی همچنان ماندگار است و دمای هوای دیشب همه شهرستانهای استان زیر صفر بود و قوچان با ۱۹ درجه زیر صفر پس از سراب و اردبیل سومین شهر سرد کشور شد.

قوچان با ۱۹ درجه زیر صفر سومین شهر سرد کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی افزود: دیشب کمینه دمای هوای مشهد پنج درجه زیر صفر بود که شبهای آینده یک تا دو  درجه افزایش می یابد اما همچنان زیر صفر باقی می ماند.
وی با اشاره به تداوم روند افزایشی دمای روزانه در خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا سه شنبه به  هشت درجه می رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: جو پایدار تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی حاکم است و فردا سه شنبه افزایش آلاینده‌های جوی در مشهد و شهرهای بزرگ و صنعتی استان در برخی از ساعات  پیش بینی شده است.
فاروقی افزود: برای عصر سه شنبه تا چهارشنبه گذر ابر از غرب خراسان رضوی پیش بینی شده است که این افزایش ابر بدون رخداد باران است و از روز چهارشنبه هفته جاری شاهد افزایش سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان خراسان رضوی خواهیم بود.   
او اضافه کرد: قوچان با کمینه دمای ۱۹ درجه زیر صفر و  کلات با بیشینه دمای هشت درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.