رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری اجتماع ۱۳ آبان با محوریت دانش‌آموزان خبر داد.

اجتماع ۱۳ آبان با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام خلیلی ظهر امروز در نشست بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که در استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: تظاهرات 13 آبان ماه امسال با محرویت دانش آموزان در ساعت 9.5 صبح در میدان شهدا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تجمع دانش آموزان راس ساعت 9:30 آغاز و راهپیمایی از ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت خیابان شهید رجایی، ۱۷ شهریور، دکتر حسابی و میدان سرداران و نهایتا اجتماع در مصلی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتر مراسم ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت: 13 آبان امسال از حساسیت بسیاری برخوردار است و لازم است همه دستگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتر این مراسم مشارکت کنند.

خلیلی اظهار کرد: محوریت مراسم 13 آبان با حضور دانش آموزان است، اما هر ساله مردم و اقشار مختلف در این مراسم حضوری پررنگ دارند.

وی گفت: روز 13 آبان پیام‌هایی بسیاری داشت که پیروزی بر توطئه‌های آمریکایی، برتری بر جبهه‌ سیاسی و تبلیغاتی جهانی و پیروزی بر بسیاری از مشکلاتی که به دست دشمن فراهم شده بود، از جمله پیام‌های 13 آبان است که باید در این روز بار دیگر سیاست‌های خصمانه‌ آمریکا را محکوم و بر اصل استکبارستیزی ایران پافشاری شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.