مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در سطح کشور تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی منعقد شده که در این راستا سهم استان ساخت ۵۲۰ واحد برای اقشار کم درآمد است.

ساخت ۵۲۰ واحد برای اقشار کم درآمد در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح کشور تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی منعقد شده که در این راستا سهم استان زنجان ساخت ۵۲۰ واحد برای اقشار کم درآمد است. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: جامعه هدف این طرح شامل متقاضیان محروم روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوده که مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیستند و تنها  توسط بنیاد مستضعفان در مناطق هدف به بنیاد مسکن معرفی شده‌اند. 

وی با بیان اینکه در همین راستا، تسهیلات بهسازی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  به معرفی شدگان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، تاکنون، ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، ۱۰ تن سیمان و  ۲ تن میلگرد رایگان برای هر واحد مسکن روستایی پرداخت شده، به طوری که سهمیه  سیمان ۵هزار و ۲۰۰ تن و سهمیه میلگرد یک هزار و ۴۰ تن بوده است که بین متقاضیان توزیع شد.  

وی همچنین مجموع تسهیلات پرداختی بلاعوض به جامعه هدف را۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.