نشست علنی شورای شهر یزد در حالی امروز با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه سال سوم برگزار شد که غیبت دو عضو و اعتراض و ترک جلسه توسط دو نفر دیگر از اعضا این جلسه را از رسمیت خارج کرد.

تنش در شورای شهر یزد همراه با اعتراض و ترک جلسه اعضا

به گزارش قدس آنلاین، نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد ساعت ۱۵ امروز با دستور کار از پیش اعلام شده انتخابات هیئت رئیسه شورا تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام حیدری نائب رئیس و فخرالسادات خامسی دیگر عضو شورا حضور نداشتند اما به دلیل حضور ۹ نفر از اعضا و به حد نصاب رسیدن، جلسه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

در ابتدای این جلسه محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد اقدام به صحبت کرد و نسبت به روند انتخابات یزد و دخالت‌هایی که در آن می‌شود اعتراض کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هیئت رئیسه باید به صورت داخلی و با نظر اعضا برگزار شود و احزاب سیاسی نباید دخالت مستقیم در آن داشته باشند گفت: متاسفانه ‌یکی از احزاب به صورت مستقیم در انتخابات تاثیرگذاری کرده و اعضای هیئت رئیسه را انتخاب می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه این روند در شورای اسلامی شهر اصلا درست نیست، اقدام به ترک جلسه علنی شورا کرده و به همراه وی مرتضی شایق دیگر عضو شورای اسلامی شهر که در تمامی ادوار شورای شهر یزد حضور داشته هم اقدام به ترک جلسه کرد.

با خروج این دو عضو و با توجه به غیبت خامسی و حیدری، جلسه شورای اسلامی شهر یزد از رسمیت افتاد و انتخابات به جلسات بعدی شورا موکول شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.