رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که استقلال رژیم صهیونیستی یک دروغ بزرگ است و در واقع این آمریکاست که فلسطین را اشغال کرده است.

محمود عباس: این آمریکاست که فلسطین را اشغال کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در همایش زندگی دیجیتال و نوآوری در شهر البیره در رام الله آنچه «استقلال رژیم صهیونیستی» نامیده می‌شود را به تمسخر گرفت و گفت: اسرائیل روز استقلال خود را جشن می‌گیرد. از که استقلال یافت؟ و چه کسی اسرائیل را اشغال کرده بود تا سالگرد آزادی خود را از این اشغال جشن بگیرد؟ این یک دروغ بزرگ است.

محمود عباس تأکید کرد که در واقع این آمریکاست که فلسطین را اشغال کرده است.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، محمود عباس گفت: مردم قهرمان و مبارز ما در سرزمین خود و سرزمین اجدادی‌شان ثابت قدم خواهند ماند و ما به تلاش برای دستیابی به آزادی و استقلال خود ادامه خواهیم داد. اشغالگران جنگی را علیه زنان فلسطینی به راه انداخته‌اند و مردم ما با وجود موانع و اشغالگری، الگوی خلاقانه‌ای ارائه می‌دهند.

اخیرا محمود عباس در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواستار برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح شد و گفت که احتمالا این آخرین فرصت برای حفظ راه حل دو دولتی و جلوگیری از وخامت اوضاع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.