مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن گفت: با مشارکت دهیاران ۱۲ روستا ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی در شهرستان بردسکن آسفالت می‌شود.

اجرای طرح  آسفالت معابر در ۱۲ روستای بردسکن

به گزارش قدس خراسان، رضا احمدی‌فر اظهار کرد: از محل سهمیه قیر تخصیصی سال گذشته به شهرستان ۷۵۹ تن قیر جذب شد که در این راستا مقرر شد با مشارکت دهیاران ۱۲ روستا  ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی آسفالت شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن بیان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد این روستاها معابر آن آسفالت شده است و تا پایان امسال ۱۰۰ درصد معابر این روستاها از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

وی هزینه آسفالت این تعداد معابر روستایی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

احمدی‌فر بیان کرد: از اجرای طرح هادی در روستاهای برجک، جلال آباد، کاسف، فیروزآباد، قوژدآباد و زروقت خبرداد و گفت: طرح هادی روستای برجک عملیات اجرایی آن آغاز شده است و دیگر روستاها در حال اجرا و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن افزود: از مجموع ۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بردسکن طرح هادی ۳۰ روستا عملیات اجرایی آن آغاز شده است که ۲۴ روستا به اتمام رسیده است ۶ روستا نیز در دست اجرا است.

وی کل اعتبارات عمرانی مصوب سال گذشته این بنیاد را هفت و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در راستای اجرای طرح ۱۱۱۳ طرح تحول روستاهای استان ۳۸ روستای شهرستان بردسکن طرح بازنگری هادی مصوب شد که ۱۸ روستا به اتمام رسیده و مابقی تا پایان امسال تا نیز اجرا خواهد شد.

احمدی‌فر بیان کرد: اعتبارات این حوزه یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان می‌باشد که طبق قانون  هر ۱۰ سال یکبار طرح‌های هادی روستاها نیازمند بازنگری است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.