امام جمعه گناباد گفت:‌ مردم با حضور گسترده خود در انتخابات سال جاری بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات انقلاب به ثبت می رسانند.

امام‌جمعه گناباد:‌ مشارکت گسترده در انتخابات مصداق وفاداری به نظام است

به گزارش قدس خرسان، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود:‌ دشمنان به شیوه های مختلف به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند ولی آحاد ملت فهیم و انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی این بار هم با شرکت پرشور در انتخابات خط بطلانی برنقشه های دشمنان می کشند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با ائمه جمعه کشور ۶۶ بار بر واژه «مردم» در فرمایشاتشان تاکید داشتند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه کشور، نظام جمهوری اسلامی را از بحرانها و ترفندهای دشمنان نجات داد و امسال هم شرکت گسترده در انتخابات مصداق بارز حمایت از این نظام به شمار می رود.

امام جمعه گناباد با اشاره به دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:‌ نقش ولایت فقیه در هدایت مردم در مبارزه دوران ستم شاهی و رهایی کشور از استعمار گران بسیار و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی تعیین کننده بود.

 صادقی نسب با اشاره به اینکه فرودگاه گناباد با تلاش دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بعد از ۲۷ سال از آغاز عملیات اجرایی طی سالجاری به بهره برداری رسید، گفت: به دلیل برخی نواقص پروازهای این فرودگاه به صورت منظم انجام نمی شود و از وزیر راه و شهرسازی و مسوولان تقاضا می شود تا توجه خاص به رفع مشکلات فرودگاه این شهرستان داشته باشند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.