بیرجند- رئیس بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی گفت: نوروزامسال جهادگران بسیجی ۸۰ طرح عمرانی درمناطق محروم این استان اجرا کردند .

۸۰ طرح عمرانی با کمک جهادگران بسیجی در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد زهرایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کانال کشی، ساخت استخر ذخیره آب، لاروبی قنات، بازسازی خانه محرومان، ساخت مسجد، حسینیه، حمام و سرویس بهداشتی از جمله طرحهای اجرا شده است که بیشترین آن در شهرستانهای سربیشه، زیرکوه و نهبندان بود.

وی افزود: همچنین اجرای ۳۸ برنامه فرهنگی شامل پخش فیلم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کلاسهای قرآن، احکام و سبک زندگی و برنامه های مذهبی و ورزشی و ۱۳ برنامه آموزشی شامل کلاس کنکور، تقویتی، هنری و پرورش زالو از دیگر برنامه های ارائه شده از سوی جهادگران بود.

وی گفت: ۶ گروه هم در راستای افزایش بهره وری و تولید در بخش کشاورزی به بیش از ۶۰ نفر آموزش کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی ارائه کردند.

رئیس بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی  بیان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۵۷۷ نفر، دیگر خدمت ارائه شده گروههای جهادی در مناطقی از شهرستانهای طبس، نهبندان و بشرویه  بود.

وی افزود: اهداء هزار و ۶۰۰ دست لباس، ۱۱ هزار جلد کتاب، ۱۱۰ بسته غذایی، ۵۰ بسته بهداشتی  و لوازم خانگی نیز بخشی از کمکهای گروههای جهادی به مردم محروم استان در تعطیلات عید بود.

زهرایی گفت: هزار و ۱۶۴ نیروی جهادی در قالب ۴۸ گروه دانشجویی، دانش آموزی و محلات در نوروز ۹۶ به مناطق محروم استان خدمات رسانی کردند.

رئیس بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی  اظهار داشت:۱۰ گروه از دانشگاههای تهران به خراسان جنوبی عزیمت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.