قدس آنلاین یزد - دبیر بنیاد بین المللی غدیر کشور گفت: باوجود فعالیت های انجام شده در سال های گذشته هنوز پیام و عبرت های واقعه غدیر ناشناخته است

پیام و عبرت های واقعه غدیر هنوز  ناشناخته است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،  حسین ظریف در همایش کشوری بازسازی حادثه  غدیر در یزداظهار داشت :  پیام اصلی واقعه تاریخی غدیر همدلی و همبستگی امت اسلام علیه استکبار جهانی است.


وی افزود: از جمله فعالیت های خوبی که توسط سپاه پاسداران و با مشارکت خیل بسیجیان و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی انجام شده باید به برنامه بازسازی غدیر اشاره کرد.

این مسوول خاطر نشان ساخت : باید فعالیت های در این بخش مهم روز به روز در سطح کشور افزایش یابد و در کنار برنامه های نمادین به محتوا بخشی مراسمها توجه خاص صورت گیرد.

ظریف ادامه داد: در کنار توصیف تاریخی حادثه غدیر باید به مفاهیم و مضامین این واقعه و نقش آن در تاریخ امت اسلام بیش از گذشته توجه لازم معمول داشت.

دبیر بیناد بین المللی غدیر افزود : در سایه تحقق اهداف غدیر و غنا بخشیدن به آن قطعا شاهد تحول در بین مسلمانان و بخصوص همبشگی در برابر دشمنان خواهیم بود.

ظریف افزود: غدیر نه تنها متعلق به امت اسلام و شیعیان که متعلق به همه بشریت است و راه عزت سعادت در گرو حرکت در این مسیر نورانی و عمل به پیام های آن است.

همایش یکروزه کشوری مسوولان بازسازی غدیر روز شنبه با حضور 300 نفر در یزد برگزار شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.