امام جمعه پردیس گفت : آمریکا در سیاست منطقه ای خود مانند قضیه حماس و همچنین کنترل دولت شیعه عراق وموضوع کنترل انژی هسته ای ایران شکسته خورده می باشد .

استکبار جهانی در برابر انرژی هسته ای ایران شکست خورده است

حجت الاسلام توسلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت :آمریکا در سیاست منطقه ای خود شکست خورده است و در قضیه حماس و همچنین کنترل دولت شیعه عراق این موضوع کاملا نمایان است و فتنه آنها هم در اختلاف انداختن میان شیعه و سنی هم شکست خورد ه است و این شکست تا موضوع کنترل انژی هسته ای ایران شکسته خورده می باشد .

وی در ادامه این مطلب با تاکید بر شکست آمریکا در ابعاد مختلف علیه ایران تصریح کرد :تحریم ها یکی از طرح های شکست خورده استکبار جهانی در راستای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است زیرا دشمن منتظر انفجار درونی در نظام بود .

امام جمعه پردیس با اشاره به خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران و زدن دست رد بر سینه استکبار جهانی اضافه کرد : ملت ایران در زمانهای مختلف با حضور گسترده خود در راهپیمایی ها و انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را به شکلی واقعی بروز دادند و دست رد به سینه آمریکایی ها زدند.

حجت الاسلام حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی ملت ایران حامی جدی ولایت فقیه هستند و دست استکبار جهانی در مورد رسیدن به منافع شوم خود برای ملت ایران رو شده است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.