قدس آنلاین،الف.زمینی؛ سفر غیرمنتظره وزیر خارجه عمان به ایران و اظهارنظرات و حواشی معرفی آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم؛ از جمله مهمترین خبرهای روزنامه های امروز بودند.

از "آش آشنا برای آشتیانی" تا "خداحافظ پسر پاییزی"

سفر غیرمنتظره میانجی سنتی به تهران

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود با طرح این سئوال که: "آیا وزیر خارجه عمان پیامی از آمریکاییها آورده است؟" در تیتر یک خود نوشت: "گمانه زنی هسته ای درباره سفر «بن علوی» به تهران"

"جام جم" نیز با بیان اینکه "خیلی از گمانه  زنی ها وزیر خارجه عمان را حامل پیامی از سوی آمریکا و 1+5 دانسته اند" در تیتر خود می نویسد: "میانجیگری عمان، این بار در تهران"

روزنامه "شرق" از مذاکره «بن علوی» با روحانی و ظریف خبر داد و در تیتر یک خود نوشت: "سفر ناگهانی ورزیر خارجه عمان به تهران"

"جمهوری اسلامی" هم این خبر را اینگونه بازتاب داد: "در پیگیری مذاکرات هسته ای مسقط صورت گرفت؛ سفر غیرمنتظره وزیر خارجه عمان به تهران"

ابرار/ اسرار/ مردم سالاری: "سفر غیرمنتظره وزیر خارجه عمان به ایران"

آرمان امروز: "سفر غیرمنتظره میانجی سنتی به تهران"

وزیر خارجه عمان که به تازگی میزبان مذاکرات سه جانبه وزیران خارجه ایران و آمریکا به همراه کاترین اشتون در کشورش بوده است دیروز با رییس‌جمهور و وزیر خارجه کشورمان دیدار داشت. دور آخر مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در مهلت تمدید مذاکرات 27 آبان در وین برگزار می‌شود.

***

آش آشنا برای آشتیانی

روزنامه "کیهان" از جلسه ناموفق آشتیانی در بهارستان می نویسد. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "اکثریت نمایندگان مجلس وزیر پیشنهادی علوم را مناسب نمی دانند"

"شما" که روزنامه الکترونیکی حزب موتلفه اسلامی است؛ در تیتر یک خود از قول بادامچیان و با اشاره به رای نیاوردن دانش آشتیانی؛ می نویسد: "تا دیر نشده شخص دیگری جایگزین کنید"

روزنامه "وطن امروز" نوشت: "مشاور فرهنگی روحانی باز هم در آستانه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، نمایندگان مجلس را به توهین بست"؛ در تیتر یک این روزنامه نوشته شده است: "آش آشنا برای آشتیانی"

"شهروند" نیز از قول وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می نویسد: "رای بیاورم با نیروهای جدید کار می کنم"

روزنامه "اسرار" با بیان اینکه "آشتیانی رای نباورد معضل به دفتر رهبری منعکس می شود" در تیتر یک خود می نویسد: "سناریوی «فیلم» علیه گزینه پیشنهادی وزارت علوم"

تیتر 3 روزنامه دیگر در این خصوص به این شرح است:

آفتاب یزد: "رای اعتماد به شرط ابراز ندامت"

پیام زمان: "روحانی برای دفاع از وزیر پیشنهادی علوم در مجلس حاضر می شود"

مردم سالاری: "وزیر پیشنهادی علوم: هیپ ابهامی در سوابق کاری من وجود ندارد"

***

خداحافظ پسر پاییزی

پیکر مرتضی پاشایی با حضور گسترده مردم تشییع و سرانجام در ساعت های پایانی روز به خاک سپرده شد. در تیتر روزنامه "شهروند" می خوانیم: "اجتماع ایرانی برای پاشایی"

روزنامه "شرق" نیز از تشییع پاشایی روی دوش هزاران نفر می نویسد. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "بدرقه با شکوه مرتضی"

"راه مردم" نیز خبر از مزین شدن تابوت مرتضی به پرچم جمهوری اسلامی ایران، خبر می دهد. در تیتر این روزنامه نوشته شده است: "مردم سنگ تمام گذاشتند"

پیام زمان: "مرتضی پاشایی روی دوش هزاران نفر"

آرمان امروز: "وداع پرشور با خواننده جوان"

نسل فردا: "مردم سنگ تمام گذاشتند؛ خداحافظ پسر پاییزی"

کائنات: "تشییع پیکر مرتضی پاشایی پایتخت را قفل کرد؛ وداع پرشور با خواننده جوان"

دکتر علی قائمی در گفت و گو با ایسنا از دلایل محبوبیت این خواننده گفت: "یکی از دلایل محبوبیت او، کارهای خیری بود که در زمان حیاتش انجام می‌داد، مثلا اینکه کنسرت‌هایی را به نفع بیماران برگزار می‌کرد. بنابراین بی‌تردید ویژگی‌های فردی مرتضی پاشایی در رخ دادن اتفاقات امروز و دو روز گذشته بی‌تاثیر نبوده است."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    3 0
    بغضم گرفته وقتشه ببارم ... چه بی هوا هوای گریه دارم ... خدا رحمتش کنه