قدس آنلاین: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در هفته بسیج امسال که با شعار "بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" آغاز می شود، بیش از 300 عنوان برنامه در سطح استان اصفهان اجرا خواهد شد.

بیش از 300 عنوان برنامه در استان اصفهان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج ، افزود: برنامه های هفته بسیج امسال از روز سی ام آبان ماه در محل میعادگاههای نماز جمعه آغاز می شود .

وی به نامگذاری ایام هفته بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: جمعه 30 آبان به نام بسیج – ولایتمداری و انتظار ، اول آذر به نام بسیج – فرهنگ و تمدن نوین اسلامی ، دوم آذر بسیج – جوان و خودباوری، سوم آذر به نام بسیج – اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی ، چهارم آذر به نام بسیج – خانواده و سبک زندگی اسلامی ، پنجم آذر به نام بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس و ششم آذر به نام بسیج – ایثار و میثاق با شهدا  نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به چند عنوان از برنامه‌های هفته بسیج اشاره و تجلیل از حافظان قرآنی برتر بسیجیان ، برگزاری جشنواره مدرسه عشق در فضای مجازی ، افتتاح نمایشگاه شکوه مجاهدت ، رونمایی از 19 عنوان کتاب ، سخنرانی فرماندهان بسیج شهرستان‌ها در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری همایش سراسری بسیج طلاب ، ملاقات مردمی برای مسئولین سپاه، کوهپیمایی خانوادگی ویژه بسیجیان، تجلیل از خانواده های شهدای مقاومت ، برگزاری نشست‌های روشنگری و اجتماع بزرگ بسیجیان در میدان امام علی (ع) را از جمله این برنامه ها برشمرد.

وی یادآور شد: امسال در هفته بسیج حدود 60 سالن ورزشی با صرف هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سردار سلیمانی پیرامون فعالیت های انجام شده در بحث اقتصاد مقاومتی ، گفت: امسال 1705 طرح اقتصاد مقاومتی در سطح استان اصفهان پیش بینی شده بود که تاکنون 1806 طرح در این رابطه اجرا شده و زمینه اشتغال 2302 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.