قدس آنلاین،الف.زمینی؛ بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش، آماده باش به بانک ها برای لغو تحریم ها، پاسخ شمخانی به درخواست بازدید از کارخانه های تسلیحاتی ایران، واکنش سیف به نوسانات ارزی و افزایش چشمگیر حداقل حقوق پرستاران از جمله مهمترین خبرهای روزنامه های امروز هستند.

از "دلار 3800تومانی" تا "حداقل حقوق یک میلیون و 800هزار تومانی پرستاران"

نیروهای مسلح بدون محاسبات سیاسی آمادگی خود را افزایش دهند

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش: نیروهای مسلح بدون محاسبات سیاسی آمادگی خود را افزایش دهند"

گفتنی است روزنامه های "سیاست روز"، "کیهان"، "کار و کارگر"، "کائنات"، "جوان" "جمهوری اسلامی"، "آرمان امروز"، "ابتکار"، "جهان اقتصاد" و ... نیز تیتری مشابه با روزنامه "قدس" داشتند.

***

آماده باش به بانک ها

در تیتر دیگری در روزنامه "قدس" از قول "رئیس کل بانک مرکزی" می خوانیم: "بانکها برای لغو تحریمها آماده باشند"

تیتر یک روزنامه "ایران" هم به این موضوع اشاره دارد. روزنامه "روژان" هم از قول رئیس کل بانک مرکزی نوشت: "به زودی اتفاقات مثبتی در عرصه بین المللی خواهد افتاد" این روزنامه در تیتر یک خود آورده است: "آماده باش به بانک ها برای لغو تحریم ها"

***

فقط می توانید طعم موشک ها را بچشید!

دریابان شمخانی به بازدید از توانمندی های پدافند هوایی پرداخت. روزنامه "همشهری" از قول "دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور" نوشت: "موشک های ایران متناسب با تهدیدات است و هیچ انحرافی به سمت سلاح های غیرمتعارف ندارد"؛ در تیتر این روزنامه می خوانیم: "توان موشکی ایران نظارت بردار نیست"

روزنامه "سیاست روز" نیز از قول "شمخانی" می نویسد: "توان موشکی ایران متناسب با تهدیدات و در چارچوب اصل بازدارندگی موثر روزآمد می شود"؛ در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "فقط می توانید طعم موشک ها را بچشید!" این پاسخ به درخواست بازدید از کارخانه های تسلیحاتی ایران داده شده است.

"کائنات" نیز در این خصوص تیتر زد: "توان موشکی «نظارت بردار» نیست"

***

احتمال افزایش نرخ دلار تا 3800 تومان

در روزنامه "جام جم" و از قول "رئیس کل بانک مرکزی" می خوانیم: "آرامش به بازار ارز بر می گردد"؛ این نخستین واکنش سیف به نوسانات ارزی است.

روزنامه "شهروند" هم از توقف خرید و فروش ارز در بازار ارز می نویسد. این روزنامه همچنین می نویسد: "شوک دلار 3500تومانی، دلار خانگی را به بازار ریخت"

"کیهان" هم از قول "اقتصاددانان" نوشت: "افزایش قیمت دلار انتظاری و روانی است"

روزنامه اقتصادی "تعادل" نیز از تحلیل رئیس کل از تحولات بازار ارز نوشته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "نوسان نرخ دلار زودگذر است"

روزنامه "دنیای اقتصاد" در تیتر یک خود نوشته است: "سه باور اشتباه در بازار ارز"؛ در این روزنامه می خوانیم: "به‌نظر نمی‌رسد دولت انگیزه و منافع ملموسی داشته باشد که بخواهد عامدانه در بازار دخالت کند. چرا که افزایش ناچیز درآمدها، با هزینه‌های بزرگ بالفعل و بالقوه چنین اقدامی برابری نمی‌کند. این موضوع، ضرورت اجتناب از سطحی‌نگری در تحلیل و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی را نشان می‌دهد."

روزنامه "ابرار اقتصادی" هم از مقطعی بودن واکنش بازار ارز به اظهارات سیف نوشت و تیتر زد: "احتمال افزایش نرخ دلار تا 3800 تومان"

***

حداقل حقوق یک میلیون و 800تومانی پرستاران

روزنامه "هفت صبح" از افزایش چشمگیر حداقل حقوق پرستاران نوشت. در این روزنامه که با تیتر "پرستارها بازی را بردند" به استقبال این خبر می رود؛ می خوانیم: "حداقل حقوق پرستاران در افزایشی چشمگیر به یک میلیون و 800هزار تومان رسید"

روزنامه "سایه" نیز از تعرفه گذاری 250خدمت پرستاری می نویسد و اینگونه تیتر می زند: "خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران"

***

بورس یکدست قرمز شد

نگاهی به آمارها مشخص می‌کند از روز سه‌شنبه هفته گذشته تا روز گذشته، ارزش بازار سهام بیش از 12 هزار میلیارد تومان کاهش را به ثبت رسانده که این عدد نشان می‌دهد کاهش ارزش سهام در بورس به مرز هشدار‌دهنده‌ای رسیده و بازگو‌کننده عقبگردهای تاریخی چند ماه گذشته است.

روزنامه "عصراقتصاد" در تیتر یک خود نوشت: "بورس یکدست قرمز شد"

"جهان صنعت" هم در این خصوص با بیان اینکه "سرمایه گذاری در بازار سهام به خطر افتاد" در تیتر یک خود می نویسد: "سقوط دلاری بورس"

روزنامه های "تفاهم"، "عصراقتصاد"، "صاحب قلم" و "افکار" هم در تیتری مشابه نوشتند: "بورس یکدست قرمز شد"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    2 0
    سلام خواهش میکنم پخش کنید!!! کاش یک مقایسه‌ای هم بین دلار و حقوق کارگری که توی خودرو سازی هست بکنید ! حتی اجازه دستشویی رفتن نداریم! در معرض آلودگی دود موتور خودروها، مواد شیمیایی و ریسک بالای آسیب دیدگی هستیم !! کاش من هم یک پرستار بودم
  • کارمند شهرداری IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    1 0
    لطفا یک فکری به حال کارمندان شهرداری بکنید نه شهرداری بلکه تمام پرسنلی که در طرح نظام هماهنگ حقوق قراردارند
  • آرش IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    1 1
    ما که بخیل نیستیم، ولی یک میلیون 800 یکم زیاد نیست؟!
  • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    4 2
    کاش یه خبر خوش هم به معلمها بدن
  • مرتضی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    1 2
    باشد که شاید اخلاقشون رو خوب کنن این پرستارا
  • یک پرستار IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    همش الکیه جو میدن وقتی زیاد شد بعد بیاین بگین تازه در برابر افزایش حقوق چند میلیونی پزشکان چیزی نیست
  • طيبه IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    1 1
    آقا كدوم حقوق 1800000؟؟؟ ما كه خودمون پرستاريم از اين خبرها نيست... با مدرك ليسانس وقتي ميخان با ما قرداد ببندن ما ميشيم كارگرو عين حقوق كارگري به ما ميدن. دوستان آواز دهل شنيدن از دور خوش است... پايه حقوق الانم500000تومان
  • علي IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    1 0
    نصف بيشترشون كارايي ندارن ولي چرا هستن پرستارايي كه 3تومن هم بگيرن كمشونه