قدس آنلاین-شهرکرد،وضعیت پروژه های معرفی شده از استان به صندوق توسعه ملی اسفناک و متاسفانه باعث آبروریزی و زیر سئوال رفتن مدیریت استان شده است.

مهلت 15 روزه استاندار چهار محال و بختیاری به مدیران نا کارآمد و کم کار 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندارچهارمحال وبختیاری در جلسه کارگروه بررسی طرح های صندوق توسعه ملی خطاب به مدیران استان  گفت: کم کاری برخی مدیران مانع توسعه استان شده و اگر این روند تداوم یابد، این گونه مدیران از طریق رسانه های گروهی به مردم استان چهار محال و بختیاری معرفی خواهند شد.

قاسم سلیمانی تاکید کرد: وضعیت پروژه های معرفی شده از استان به صندوق توسعه ملی اسفناک و متاسفانه باعث آبروریزی و زیر سئوال رفتن مدیریت استان شده است.

استاندار چهارمحال وبختیاری چندی قبل نیز با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران استان انصراف آنان را از مدیریت خواستار شده بود.

وی در جلسه کار گروه طرح های صندوق توسعه ملی نیز تهدید کرد؛ در صورتی که تا 15 روز آینده نسبت به پیگیری برای معرفی طرح های قابل سرمایه گذاری به منظور استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی اقدام نشود، مدیران کم کار را به مردم استان معرفی می کند.
رئیس شورای تامین استان تصریح کرد: اکنون صنعت چهارمحال و بختیاری از وضعیت مطلوبی ندارد و باید برای رونق این بخش مدیران تلاشی جدی و مدیریتی جهادی داشته باشند.

استاندار چهارمحال وبختیاری ادامه داد: کم کاری برخی مدیران باعث کندی روند توسعه استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نیل به توسعه همه جانبه باید تلاش شبانه روزی و پیگیری جدی برای اجرای طرح های اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت صورت گیرد.


سلیمانی در ادامه با بیان اینکه مدیران استان 15 روز فرصت دارند تا روند اجرای پروژه های صنعتی را پیگیری کنند، جلسه را ترک کرد و اسماعیل عامری گلستانه معاون برنامه ریزی استانداری جلسه را اداره کرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.