عضو هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، با تاکید بر اینکه مجلس با وجود تمام جوسازی‌ها کار خود را در پرونده تفحص از بنیاد شهید انجام داده است، گفت: بر این اساس قرار است گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به زودی در صحن مجلس قرائت ‌شود.

گزارش تفحص از بنیاد شهید به زودی در صحن مجلس قرائت می‌شود

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت وگو با خانه ملت،‌ درباره آخرین وضعیت کار کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، افزود:‌ بعد از پیگیری‌های صورت گرفته نتیجه تفحص از بنیاد شهید در مرحله پایانی قرار دارد و تقریبا می‌توان گفت این کار تاحدودی به اتمام رسیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قرار است به زودی نتیجه پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید ارایه شود، ادامه داد:‌ ناگفته نماند که نباید جامعه را با ارایه این گزارش ملتهب و مردم را نسبت به نظام بدبین کرد و از سویی دیگر لازم است که با متخلفان برخورد قاطعی صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه با تمام غوغا سالاری‌ها و جوسازی‌ها، مجلس کار خود را در مورد تحقیق وتفحص از بنیاد شهید انجام داده است، تصریح کرد: اطمینان می‌دهم که در این تفحص همانند سایر تفحص‌های مجلس، کمیته شیوه‌ای عقلانی را درپیش گرفته تا در این مسیر به مصالح ملی و نظام  ضربه‌ای وارد نشود.

وی تاکید کرد:‌ اکنون کمیته تفحص از بنیاد شهید باید به دور از جو سازی‌های رسانه‌ای حرکت کند و بدون‌شک خروجی این تفحص نیز قابل تامل است و به زودی در صحن مجلس قرائت می‌شود زیرا بر اساس آنچه که وظیفه اعضای کمیته بوده گام برداشته شده و بر اساس همین وظیفه نیز گزارش را ارایه خواهیم کرد.

جعفرزاده ایمن‌‌آبادی درباره برخی اظهارنظرها نسبت به تاخیر در ارایه گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، افزود: تاخیری در کار نبوده بلکه با توجه به حجم کار تفحص بر اساس قانون، برای بررسی دقیق‌تر درخواست استمهال 6 ماهه از مجلس اخذ شد.

عضو هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید با تاکید بر اینکه اعضای کمیته درصدد رسیدن به واقعیت‌ها هستند، گفت: از سویی دیگر این تفحص در برهه‌ای از زمان با محدودیت‌های مالی روبرو شد که در این میان رئیس مجلس حمایت و همراهی خوبی با اعضای کمیته داشتند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.