۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 258883

طرفداران دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر ساعاتی قبل از آغاز مسابقه کری شدیدی را با یکدیگر انجام دادند.

حاشیه های قبل از دیدار ایران و قطر

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله گروهی شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت 12:30 امروز پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه «استرالیا» شهر سیدنی برگزار خواهد شد.

* تماشاگران دو تیم که از ساعاتی قبل در محوطه ورزشگاه حاضر شده اند کری شدیدی را با یکدیگر آغاز کرده اند. در این میان قطری ها اعتقاد دارند تیم ملی کشورشان با نتیجه 4 بر صفر ایران را شکست خواهد داد و در مقابل ایرانی هم اعتقاد دارند ایران 3 بر صفر برنده می شود.

* برخی هواداران برای رنگ کردن صورت هایشان در صفی پرتعداد ایستاده اند و منتظرند تا نوبت به آنها برسد و با شکل و شمایلی متفاوت وارد ورزشگاه شوند.

* مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا برنامه های تفریحی ویژه ای را برای علاقمندان به فوتبال در نظر گرفته اند که یکی از آنها برگزاری مسابقات گل کوچک است.

* هواداران تیم ملی فوتبال ایران با در اختیار داشتن پرچم های بزرگ کشورمان راهی ورزشگاه شده اند و برای پیروزی تیم ملی دعا می کنند.

* ورزشگاه « استرالیا » گنجایش 84 هزار تماشاگر را دارد که طبق خبرهای منتشر شده نزدیک به 27 هزار بلیت آن را ایرانی ها خریداری کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.