معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این فیلم یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی به شمار می رود که با هدف ورود به سینمای بین المللی ساخته شده است لذا تحرکات شدیدی را از سوی برخی کشورها علیه آن شاهدیم.

تمام مراحل ساخت فیلم محمد(ص) تحت نظر آیات عظام بوده است/انتقادات تند برخی کشورها به فیلم با رویکرد سیاسی است
   
 

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه فیلم محمد(ص) یکی از حرفه ای ترین فیلم های تاریخ کشور است، گفت: فیلم محمد(ص) به کارگردانی مجید مجیدی با استفاده از بالاترین تکنولوژی ها ساخته شده است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اظهارات الازهر مصر و برخی مقامات سعودی مبنی بر اینکه نمایش این فیلم با اشکالاتی از قبیل نشان دادن پیامبر مواجه است، توضیح داد: برخی اظهارات عامدانه است چرا که آنها به طور کل با ساخت چنین فیلمی مخالف هستند.

وی افزود: تمامی مراحل ساخت فیلم محمد(ص) طبق نظر و فتوای مراجع تقلید و آیات عظام بوده و هنگام نوشتن دیالوگ ها و تصویرسازی ها نسبت به رعایت مسائل دینی و اسلامی توجه و دقت لازم صورت گرفته است.

نوش آبادی در پایان در خصوص جزئیات فیلم محمد(ص) خاطرنشان کرد: این فیلم یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی به شمار می رود که با هدف ورود به سینمای بین المللی ساخته شده است لذا تحرکات شدیدی را از سوی برخی کشورها علیه آن شاهدیم که قصد دارند با یک اثر سینمایی به شیوه ای سیاسی برخورد کنند./

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.