محسن رحیمی: قطار پنج ستاره زندگی به عنوان جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور با سه سفررفت و برگشت از تهران به مشهد ...

راه اندازی قطار 5 ستاره «زندگی» در مسیرتهران -  مشهد

محسن رحیمی: قطار پنج ستاره زندگی به عنوان جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور با سه سفررفت و برگشت از تهران به مشهد و بلعکس در طول هفته برای جابه جایی مسافران و زائران امام رضا(ع) راه اندازی شد.

مدیرشرکت حمل و نقل ریلی رجا در استان خراسان گفت: قطار پنج ستاره زندگی، جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان کشور است و از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در سطح بالاتری از قطارهای موجود در سطح کشور قرار دارد.وی افزود: این قطار از میهمانداران آموزش دیده و تحصیل کرده خانم و آقا برای ارائه خدمات به مسافران بهره گرفته است.

محمد رضا بلالی گفت: قطار زندگی با ظرفیت 250 تا 300 نفر مسافر و از نوع چهار تخته پلور سبز با تزئینات ویژه و امکانات و خدمات فرهنگی، سرگرمی و گردشگری در قالب برنامه های سمعی و بصری ارائه خدمات خواهد کرد.

وی افزود: سفارش غذا و تنظیم وقت پذیرایی در رستوران دوطبقه ،آشپزخانه شیشه ای که پخت و پز غذا برای مسافران قابل رویت است ونیز سفارش کتاب از کتابخانه و سفارش به کافه برای سرو انواع نوشیدنی و خوراکی و وجود فروشگاه های سیار خدمات رسان از جمله امکانات تازه ای است که در این قطار ارائه می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.