قدس آنلاین-شهرکرد،در زمینه های شهری تلاش می کنیم فرهنگ شهرنسینی و شهروندی را در استان ارتقا دهیم.

مدیریت شهری از نقد سازنده و منصافه استقبال می کند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ، شهردار شهرکرد گفت: مجموعه مدیریت شهری از نقد سازنده و منصافه توسط شهروندان و رسانه ها استقبال می کند.

نورالله غلامیان دهکردی در نشست با مدیرکل و جمعی از مدیران سیمای محلی جهانبین بیان این مطلب افزود: انتقاد سازنده و مطالبه نگری از سوی شهروندان باعث پیشرفت و حرکت رو به جلوی فعالیت و اقدامات شهرداری در سطح شهر خواهد شد.

وی افزود در سال گذشته با حمایت های مدیریت عالی استان و شورای اسلامی شهر، تحول بزرگی در پروژه های عمرانی مرکز استان بوجود آمد.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه 2 هزار و 18 میلیارد ریالی این شهرداری در سال جاری اظهار داشت: بیش از 80 درصد این بودجه صرف پروژه های عمرانی خواهدشد.

وی در ادامه افزود: در شهر شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ساخت و ساز بدون مجوز وجود ندارد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در این شهر هیچ گونه حاشیه‌نشینی وجود ندارد، افزود: در تلاش هستیم زمینه ارائه خدمات قابل قبولی به شهروندان فراهم کنیم تا میزان رضایت‌مندی آن‌ها از خدمات مدیریت شهری افزایش یابد.

غلامیان دهکردی بیان داشت: روزانه جمعیت زیادی از دیگر مناطق شهری و روستایی به مرکز استان چهارمحال و بختیاری رفت و آمد دارند که انتظار داریم دیگر ادارات هم در خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز با شهرداری تعامل بیشتری داشته باشند.

شهردار شهرکرد به 400 وظیفه مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب شهروندان را با مسائل فرهنگی و حقوق شهروندی بیشتر آشنا کنیم تا شهری نمونه در سطح کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما به عنوان مدیریت شهری آماده استقبال از انتقادهای سازنده مردم و رسانه‌ها هستیم تا بتوانیم با برطرف کردن نقاط ضعف زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان فراهم کنیم.

در ادامه این نشست مدیر سیمای محلی استان با قدردانی از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد، روند خدمات رسانی مجموعه ی مدیریت شهری به شهروندان را مطلوب ارزیابی کرد.

علی رامک همچنین از آمادگی صدا و سیمای این استان برای پوشش اخبار و برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد  خبر داد.

وی اضافه کرد: با ارزیابی صورت گرفته توسط توسط معاونت اطلاعات و اخبار صداوسیمای چهارمحال و بختیاری، روابط عمومی شهرداری شهرکرد به عنوان دومین روابط عمومی برتر استان در حوزه خبر و اطلاع رسانی انتخاب شده است.

رامک با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت  استان چهارمحال و بختیاری از اهداف اصلی صدا و سیما مرکز استان است، اذعان داشت: تولید برنامه و محتوا در صدا و سیما استان در راستای آموزش، فرهنگ سازی و توسعه استان است.

وی افزود: آگاهی بخشی به مردم یکی از مهمترین اقدامات صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری است.

مدیر سیمای محلی استان بیان کرد: یکی از وظایف مهم رسانه فعالیت در حوزه فرهنگ سازی و آموزش است.

علی رامک تصریح کرد: در زمینه های شهری تلاش می کنیم فرهنگ شهرنسینی و شهروندی را در استان ارتقا دهیم.

همچنین در این جلسه رئیس و  اعضای شورای اسلامی شهرکرد به بیان نظرات و دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.