قدس آنلاين – سبزوار :  فرماندار شهرستان داورزن با تاکید بر لزوم شتاب در تکمیل پروژه مرکز درمان بستر این شهرستان گفت: عملیات اجرایی این پروژه که مدتی به دلیل کمبود اعتبار متوقف مانده بود دوباره از سر گرفته شد.

عمليات تکمیلي مرکز درمان بستر داورزن از سر گرفته شد

رضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاين در سبزوار با بيان اينكه امسال حدود چهار میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 برای از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه تخصیص یافت افزود : تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی 10 تختخوابی یکی از نیازهای اصلی و اساسی مردم شهرستان داورزن است.

وی با اشاره به اینکه داورزن در حاشیه جاده اصلی تهران - مشهد قرار دارد تصريح كرد : سالانه میلیونها مسافر و زائر از مسیر این شهرستان عبور می کنند لذا راه اندازی این مرکز درمانی در غرب استان خراسان رضوی بسیار ضروری است.

فلاحی ياد آور شد : با توجه به حادثه خیزی جاده سبزوار - شاهرود راه اندازی این مرکز درمانی برای مداوای سریع مصدومان جاده ای نیز حائز اهمیت است.

وی میزان کنونی پیشرفت پروژه درمان بستر داورزن را 65 درصد اعلام و بیان کرد: این پروژه با حدود هزار مترمربع مساحت در حال ساخت است.

مرکز شهرستان 21 هزار نفری داورزن در حاشیه جاده سبزوار - شاهرود و در فاصله 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. / انتهاي پيام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.