فرماندار مشهد مقدس گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بسترهای گسترش ورزش همگانی در مشهد تقویت می‌شود.

بسترهای گسترش ورزش همگانی در مشهد تقویت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار تسنیم، علی محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در نخستین همایش باشگاه‌های خصوصی مشهد که در سالن صبا برگزار شد اظهار داشت: ورزش در خراسان رضوی و مشهد به لحاظ کمی و کیفیت یکی از بخش‌های مهم و تاثیر گذار در استان است که این امر سبب رشد ورزش کشور شده است.

فرماندار مشهد مقدس افزود: هم اکنون تیم‌های مختلفی در کشور وجود دارد و ورزشکارانی فعالیت و به نوعی قهرمانان کشور هستند اغلب خراسانی و مشهدی‌اند که در همین راستا خوشبختانه علاقه‌مندی به ورزش همگانی در شهرستان مشهد و خراسان رضوی بسیار زیاد است.

گلستانی فرد بیان کرد: به دلیل گستردگی ورزش در خراسان رضوی باید برنامه ریزی مناسبی در جهت ساماندهی مدیریت و هدایت فعالیت‌های ورزشی در خراسان رضوی داشته باشیم که خوشبختانه تاکنون خراسان رضوی این ساماندهی و برنامه ریزی را انجام داده که باید مقداری آن را تقویت کرد.

وی تصریح کرد: ورزش برای نظام دو کارکرد دارد که نخستین آن افزایش سلامت جامعه است چرا که جامعه اسلامی انقلابی که می‌خواهد پای انقلاب خود بایستد و پله‌های ترقی را طی کند باید ورزشکار و پویا باشد که در همین راستا خوشبختانه در کشور ما ورزش‌های همگانی مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفته است.

فرماندار مشهد مقدس گفت: دومین کارکردی که ورزش برای کشور دارد حضور در عرصه‌های بین المللی و نشان دادن ظرفیت‌ها است چرا که دشمنان ایران به دنبال این هستند که با برنامه ریزی و رسانه‌های کانالیزه خود نگذارند توانمندی‌های ایران به نمایش در آید اما حضور در مسابقات منطقه‌ای و بین المللی می‌تواند نقشه‌های آنان را بر هم زند.

گلسانی فرد گفت: ورزش موضوع مهمی است، خوشبختانه شرایط ورزش در شهرستان مشهد مناسب است اما وظیفه مسئولان استانی نیز ساماندهی ورزش خراسان رضوی است که امیدوارم این امر سریع‌تر صورت گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.