قدس آنلاین: فرماندار مشهد گفت: تحقق اهداف بزرگ نیازمند مشارکت‌های بزرگ است و به کسانی که توان همکاری با مسئولان خط ۳ قطار شهری مشهد در زمینه بحث اوراق مشارکت را دارند، درخواست می‌کنم که از همکاری با این مجموعه دریغ نکنند.

 تحقق اهداف بزرگ نیازمند مشارکت‌های بزرگ است

وی افزود: از زمان راه‌اندازی خط یک قطار شهری مشهد بخشی از بار ترافیکی سطح شهر کاهش یافته، اما هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب در این زمینه نیازمند افزایش خطوط ریلی در مشهد هستیم.

فرماندار مشهد گفت: ‌مراحل حفاری خط 2 قطار شهری مشهد با تلاش و کوشش بسیار زحمتکشان این عرصه رو به اتمام بوده و به زودی مراحل تکمیلی این خط آغاز می‌شود. امیدواریم مشکلی در اعتبارات تخیص یافته نباشد و بتوانیم این خط را طبق زمان معین شده از سوی مسئولان شورای شهر، شهرداری و قطار شهری مشهد افتتاح کنیم.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد فرخنده قائم آل محمد(ص) حضرت مهدی(عج) کلنگ خط 3 قطار شهری مشهد با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت تدبیر و امید به زمین زده می‌شود و از مسئولان امر درخواست از لحظه کلنگ‌زنی تا لحظه به بهره‌برداری رسیدن این خط ریلی درون‌شهری حمایت مطلوب را از مجریان و دست اندرکاران این پروژه بسیار مهم داشته باشند.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی و فعال کردن خطوط 3، 4 و 5 قطار شهری در مشهد نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، سلامت مردم و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی دارد و امیدواریم که با تدبیر مسئولان امر این خطوط را در مشهد راه‌اندازی کنیم.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: تحقق اهداف بزرگ نیازمند مشارکت‌های بزرگ است و به کسانی که توان همکاری با مسئولان خط 3 قطار شهری مشهد در زمینه بحث اوراق مشارکت را دارند، درخواست می‌کنم که از همکاری با این مجموعه دریغ نکنند.

گلستانی‌فرد بیان کرد: مشارکت در این پروژه عظیم مشارکت در مسیر توسعه شهری بوده و فرد مشارکت‌کننده ضمن نقش‌آفرینی در زیبایی و سلامت شهری، یک شهر ایمن و سالم و به دور از مشکلات آلودگی هوا، زیست محیطی، ترافیک و غیره را به نسل‌های بعد هدیه می‌کند و آنها را نیز در مشارکت در این راه و خدمت به نسل پس از خود تشویق می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.