قدس آنلاین: رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان شمالی از راه اندازی کلینیک تخصصی فیزیوتراپی در استان خبر داد .

راه اندازی کلینیک تخصصی فیزیوتراپی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سید محمد پاکمهر از خریداری ساختمان جدید ویژه استقرار هیئت پزشکی و ورزشی و راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی ، مرکز ماساژ ورزشی و دفتر خدمات مکملهای مجاز غذایی ویژه ورزشکاران در آینده نزدیک خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از آرزوهای مهم ورزشکاران استان وجود محلی ویژه و تخصصی جهت ارائه خدمات پزشکی ورزشی بود که با حمایت های فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان ساختمانی دو طبقه در خیابان مدرس بجنورد خریداری و طی 2 الی 3 ماه آینده به صورت مجهز راه اندازی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول هیئت پزشکی و ورزشی در این محل مستقر می شود و طی چند ماه آینده کلینیک فیزیوتراپی ، مرکز تخصصی ماساژ ورزشی و دفتر خدمات مکملهای غذایی مجاز راه اندازی خواهد شد.

وی از هزینه کرد مبلغ 200 میلیون تومان جهت خریداری و تجهیز این محل خبر داد و گفت: ساختمان هیئت پزشکی در حال حاضر در جایگاه مناسبی قرار ندارد و با خرید این ساختمان و راه اندازی آن دسترسی ورزشکاران و هیئت های ورزشی به آسانی صورت خواهد گرفت.

پاکمهر ارائه بیمه ورزشی جهت حمایتهای پزشکی از ورزشکاران را از دیگر خدمات هیئت دانست و گفت: در سال 94 بیش از 5 هزار نفر تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی استان از فعالیت 45 هیئت ورزشی در استان خبر داد و گفت: طبق آمار ثبت شده در سامانه اینترنتی در سال گذشته تعداد 22 هزار و 392 کارت بیمه ورزشی صادر شده است و این در حالیست که در سال 92 تعداد 23 هزار و هفتاد و یک نفر تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند.

وی مبلغ صدور بیمه ورزشی در سال 94 را 15 هزار تومان عنوان کرد و گفت: مبلغ صدور بیمه ورزشی در استان 15 هزار تومان در سال 94 تعیین شده و این مبلغ برای ورزشکاران رشته های ورزشی بومی و محلی و روستایی 12 هزار تومان است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.