۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 294465

رئیس کمیسیون امینت ملی مجلس با اشاره به تمدید مذاکرات هسته‌ای گفت: احتمال توافق هسته‌ای بین ایران با ۱+۵ افزایش یافته است.

احتمال توافق ایران و ۱+۵ قوت گرفت
خبرگزاری تسنیم: علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امینت ملی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای، گفت: به نظر می‌رسد طرفین برای رسیدن به توافق هسته‌ای عزم بیشتری دارند و تلاش‌ها برای رسیدن به توافق افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران تنها به توافق خوب تن خواهد داد، تصریح کرد: احتمال توافق هسته‌ای بین ایران و 1+5 افزایش یافته است و اگر آمریکایی‌ها در ادعای خود مبنی بر رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران، صادق هستند باید دست از زیاده‌خواهی برداشته و به حقوق ملت ایران احترام بگذارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه هیچ مسئولی در ایران مخالف توافق خوب هسته‌ای نیست، گفت: مقام معظم رهبری نیز تصریح فرمودند که هیچ مسئولی در ایران مخالف توافق خوب هسته‌ای نیست باید گفت که مجلس ایران نیز از توافقی که منافع ملت ایران تامین کند، حمایت خواهد کرد منتهی این توافق باید در چارچوب منافع ملت ایران باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    0 0
    موفق باشید.
  • محسن121 IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    1 0
    به امید پیروزی رزمندگان عرصه دیپلماتیک
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    رزمندگان حوزه دپلماتیک باتوجه به عزت و سربلندی کشور واجرای فرامین و فرمایشات امام خامنه ای با 5+1 گفتگو می کنند وباقدرت از خواسته های به حق و منطقی کشورمان با جدیت دفاع می کنند.