قدس آنلاین: فرماندار مشهد گفت: مخالفتی با خوشحالی مردم و برپایی جشن هسته‌ای نداریم، زیرا این اتفاق مهم یک رویداد ملی بوده و مردم مشهد هم همانند سایر هموطنانمان از شنیدن این خبر خوشحال و خوشنود هستند.

مخالفتی با خوشحالی مردم و برپایی جشن هسته‌ای نداریم

به گزارش قدس آنلاین، رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: تحقق توافق هسته‌ای را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که از این پس شاهد اجرای عدالت در حق ایران از سوی کشورهای 1+5 باشیم و دیگر شاهد فشارها و تحریم‌های غیرعادلانه نباشیم.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: تیم هسته‌ای کشورمان زحمات بسیار زیادی را در 22 ماه گذشته و به خصوص 18 روز گذشته کشیدند و سرانجام تلاش‌های آنها با دعای مردم مؤمن و مهربانمان در ماه مبارک رمضان نتیجه داد و امیدواریم که خبرهای خوشی هم در جمع‌بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای از سوی مقامات ایرانی مستقر در وین دریافت کنیم.

منصوری عنوان کرد: مخالفتی با خوشحالی مردم و برپایی جشن هسته‌ای نداریم، زیرا این اتفاق مهم یک رویداد ملی بوده و مردم مشهد هم همانند سایر هموطنانمان از شنیدن این خبر خوشحال و خوشنود هستند.

فرماندار مشهد بیان کرد: در جهت ایجاد عدم هرگونه مشکلی در سطح شهر تأکیدات لازم را به تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مربوطه داشتیم و قطعاً مردم فهیم ما هم همکاری لازم را با خادمان خود در پایتخت معنوی ایران خواهند داشت و از همه آنها درخواست داریم تا با نیروهای امدادی همانند پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند تا در حین برگزاری جشن هسته‌ای خللی در انجام وظیفه این گروه‌های زحمتکش وارد نشود و نیروهای امدادی بتوانند به‌موقع در محل حاضر شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.