قدس آنلاین: فرماندار مشهد گفت: کاندیداهایی که تبلیغات زودهنگام کنند به‌عنوان مجرم شناخته شده و طبق قوانین با آنها برخورد می‌شود.

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی جرم شناخته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه فعالیت‌های سیاسی نامزدهای احتمالی انتخابات دوره دهم مجلس در مشهد کاملاً رصد می‌شود، اظهار داشت: حدود 7 ماه به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان زمان باقی است که در این مدت زمان تا انتخابات بر تمامی تحرکات و فعالیت‌های نامزدهای احتمالی نظارت می‌شود.

وی افزود: با انجام نظارت‌ها هرگونه تخلفی که از سوی نامزدهای احتمالی انتخابات مشاهده شود بطور یقین در پرونده ثبت شده و نمره منفی در زمان تایید صلاحیت لحاظ خواهد شد.

فرماندار مشهد از برخورد قانونی با متخلفین تبلیغات زودهنگام خبر داد و گفت: برای برخورد با متخلفین انتخاباتی، نیاز به هیچگونه دستوالعملی نیست و کسی که تبلیغات زودهنگام می‌کند به‌عنوان مجرم شناخته شده و طبق قوانین به آن رسیدگی می‌شود.

منصوری خطاب به نامزدهای احتمالی، تصریح کرد: نامزدها از دادن وعده‌های دروغین به مردم پرهیز کنند و قول‌هایی به مردم داده شود که توان اجرای آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی مشهد از هم اکنون آماده برگزاری انتخاباتی سالم هستند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی مانند انتخابات، قدرت و عظمت ایران را نشان داده است.

فرماندار مشهد با تأکید بر اینکه مسئولان و کارکنان دولت باید از حمایت نامزدهای خاص در انتخابات پرهیز کنند، اذعان داشت: مسئولان فضا و امکانات را برای حضور حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو فراهم می‌کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.