قدس آنلاین – سبزوار : امام جمعه شهر روداب از توابع شهرستان سبزوارگفت : مذاکرات هسته ای اگر به امضا و تایید هم برسد هیچ گونه خللی در اصل و آرمان های انقلاب اسلامی به وجود نخواهد آورد . 

نباید جنایات و بد عهدیهای فرانسوی ها فراموش شود

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم  که در جمع مردم این شهر سخن می گفت افزود : آرمان خواهی ملت ایران ،استکبار ستیزی،عدالت طلبی و نفی سلطه گری از ارکان اصولی جمهوری اسلامی ایران است . 

وی ادامه داد : جریانی تلاش می کند آنچه اتفاق افتاده را آنچنان بزرگ نمایی کنند که گویا انقلابی رخ داده و فتحی بزرگتر از فتح خرمشهر برای ملت به ارمغان آورده اند.

 وی تصریح کرد : تحقق اقتصاد مقاومتی به هیچ وجه نباید از دستور کار مسئولان نظام خارج شود چون کلید حل مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل  است .

امام جمعه روداب به نقل از حضرت امام (ره) اظهارداشت : اصل بر دشمنی و فریبکاری ابرقدرتها وبی اعتمادی به آنهاست . وی با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است و برای سیطره سیاسی ،اقتصادی،فرهنگی ونظامی بر جهان از هیچ جنایتی خودداری نمی نماید یاد آور شد :  ما آنقدر که از آمریکا  صدمه دیده ایم ،  از هیچ کس دیگر ندیده ایم چرا که سلطه آمریکا تمام بدبختی های ملل مستضعف را به دنبال دارد و همه گرفتاری ها و مصیبت هایی از آمریکاست.

کیانی مقدم  خاطر نشان کرد : آمریکا شیطان بزرگ است و ما هیچگاه با این شیطان بزرگ رابطه ای ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود و از ظلم کردن دست بردارد .

امام جمعه روداب همچنین درباره سفرفابیوس به ایران گفت: معلوم می شود که آنها بیش از ما نیاز به این مذاکرات داشته و دارند ونباید جنایات و بد عهدی فرانسوی ها را فراموش شود . / انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.