فرماندار مشهد گفت: مجموعه صنایع دستی سراسر کشور در مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

مجموعه صنایع دستی سراسر کشور در مشهد به نمایش گذاشته می‌شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، رضا منصوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی تخصصی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد اظهار داشت: این نمایشگاه، رویداد بسیار خوبی است و واقعا مجموعه کاملی از نمونه‌های منحصر به فرد صنایع دستی کل استان‌های کشور در این مرکز بزرگ نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده‌است.

وی افزود: طرح‌های هنری بسیار ارزشمند و فاخری در این نمایشگاه نشان دهنده این است که هنرمندان و سازندگان آنها برای خلق و تولید این آثار ارزشمند و تاریخی، روزها و حتی ماه‌ها وقت صرف کرده‌اند و زحمت بسیار متحمل شده‌اند تا امروز به این جایگاه و ارزش برسند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ایده برگزاری این رویداد نمایشگاهی و انتخاب زمان برگزاری آن بسیار خوب بوده و به طور قطع بسیاری از مخاطبان، علاقمندان، همشهریان و زایران شهر مقدس مشهد از آن بهره و لذت فراوانی خواهند برد این نمایشگاه خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شده است و این طبیعتا به خاطر زیبایی و چشم‌نوازی هنر ایرانی است.

وی گفت: هنر و صنایع دستی مردم ایران زمین هنر ارزشمندی است و از جایگاه ویژه و والایی نیز برخوردار است ما هنرمندان قابلی داریم که می‌توانند این چنین صنایع دستی و آثار ارزشمندی را در جای جای کشور تولید کنند.

منصوری با اشاره به جایگاه و ظرفیت نمایشگاه‌ها اظهار داشت: امیدواریم برگزاری هرچه بیشتر این‌گونه از نمایشگاه‌ها با توجه به پتانسیل‌هایی که نمایشگاه‌ها برای آشنا سازی هرچه بیشتر مردم با این‌گونه صنایع و هنرهای بدیع ایرانی دارند منجر به توسعه بیشتر، پیشرفت، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای جوانان شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.