قدس آنلاین- تبریز: سرمربیان چهار تیم حاضر در رقابت های فوتبال نوجوانان گروه E مقدماتی قهرمانی آسیا در نشست خبری پیش از شروع مسابقات حضور یافتند.

 سرمربیان چهار تیم حاضر در رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا در تبریز چه گفتند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، نشست خبری سرمربیان تیم های ملی فوتبال نوجوانان ایران، لبنان، بحرین و هند ، صبح امروز سه شنبه 24 شهریور از ساعت 11:30 در محل سالن کنفرانس هتل تبریز برگزار گردید.

 

در ابتدای این نشست، نیکولای آدام، سرمربی آلمانی، تیم ملی فوتبال نوجوانان هند با اشاره به اینکه همانند سایر تیم ها، تیم هند نیز بدنبال کسب پیروزی و صعود در این مسابقات است، افزود : ما پیش از این اردوی آماده سازی خود را به مدت شش هفته در منطقه باواریای آلمان برگزار کردیم ، این اولین حضور من با تیم ملی نوجوانان هند در ایران و تبریز است و ما برای موفقیت به اینجا آمده ایم .

در ادامه نشست، حمید علیدوستی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران ضمن خوش آمد گویی به سایر تیم ها، گفت : آنچه در مسابقات تیم های پایه مطرح است توسعه ورزش فوتبال آسیا بخصوص در رده های پایه است ، که امیدوارم بتوانیم به اهدافمان برسیم .

علیدوستی در ادامه با تاکید بر اینکه ، تیم ایران پیش از این، مسابقات دیدار های تدارکاتی خوبی برگزار کرده و در تورنمنت بلاروس نیز شرکت داشته، اظهار داشت: تیم ما همچنین در تورنمنت ژاپن هم که تیم های آسیای مرکزی حضور داشتند، شرکت کرده و توانستیم در این تورنمنت به مقام نخست دست پیدا کنیم و در همین راستا فکر می کنم فرآیند تجربه در تیم های پایه از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با قراردادن این ویژگی در کنار دیگر ابزار های لازم به شرایط و آمادگی آرمانی برسیم تاموفق شویم.

غلام عادل ، سرمربی تیم ملی نوجوانان لبنان نیز در نشست خبری مسابقات فوتبال گروه E مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز، گفت: به بازیکنانم اطمینان دارم و آمده ایم تا به عنوان تیم اول یا دوم گروه مان دست پیدا کنیم ، ما فقط سه ماه در لبنان تمرین داشتیم و فکر می کنم به شرایط آرمانی نرسیده ایم و باید تلاش کنیم تا بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم.

در ادامه این نشست، عبدالصاحب عبدالنبی  به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان بحرین اظهارات خود را با تشکر از کنفدراسیون آسیا بخاطر تمهیدات در نظر گرفته شده برای این مسابقات آغاز کرد ، وی همچنین از فدراسیون فوتبال ایران بخاطر برگزاری این مسابقات و تیم میزبانی که شرایط مناسب را برای تیم ها مهیا کرده اند تشکر کرد.

عبدالنبی در ادامه، اضافه کرد: سن بازیکنان در این رده کم است و تجربه لازم را ندارند و ما دوماه تمرین کرده ایم تا برای این مسابقات آماده شویم. وی در ادامه با اشاره به تلاش های فدراسیون فوتبال بحرین و ایجاد شرایط مناسب برای این تیم بخصوص در مسابقات قطر تشکر کرد و گفت آماده سازی بازیکنان در این سن کمی دشوار است و باید تمامی جوانب را در نظر بگیریم تا بتوانیم موفق باشیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

در پایان این نشست خبری سوالی از سرمربیان حاضر مطرح شد تا نظرات خود را در رابطه با شانس صعود از گروه عنوان کنند که علیدوستی ضمن اشاره به آمادگی تیمش گفت : استعداد تیم ما بالاست و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم به عنوان صدرنشین از گروهمان صعود کنیم.

سرمربی هند نیز در پاسخ به این سوال گفت : مشخص است که ما می خواهیم هند صعود کند ولی با توجه به اینکه پیش از این سه بار با آذربایجان به ایران آمده ام می دانم استعداد بازیکنان ایران بالاست و این تیم می تواند موفق شود.

سرمربی لبنان نیز با اشاره به استعداد فوتبالیست های نوجوان ایران گفت : من به بازیکنانم اطمینان دارم و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

 سرمربی تیم ملی نوجوانان بحرین نیز در این رابطه اظهار داشت : در شرایط کنونی کمی سخت است که بگوییم چه تیمی می تواند نتیجه بگیرد و صعود کند یا کدام تیم نمی تواند به این امر دست پیداکند.

لازم به ذکر است تیم ملی هند و ایران پیش از این نخستین جلسه تمرینی خود را دیروز دوشنبه 23 شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار کرده اند و تیم های بحرین و لبنان نیز ظهر امروز اولین جلسه تمرینی خود را در این ورزشگاه انجام خواهند داد.

لازم به یادآوری ست، رقابت های فوتبال نوجوانان گروه E  مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز، از فردا چهارشنبه 25 شهریور با دیدار تیم های بحرین و هند از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می شود در ادامه از ساعت 18:40 ، تیم های ملی فوتبال نوجوانان ایران و لبنان پیگیری می شود.

گفتنی ست، مسابقات فوتبال نوجوانان گروه E  مقدماتی قهرمانی آسیا با حضور تیم های ملی ایران، بحرین، لبنان و هند از تاریخ 25 لغایت 29 شهریور به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.