قدس آنلاین- احمد فیاض: مجری نام آشنای بخش خبری شبکه دو با اعلام خداحافظی از بخش خبر به گروه اقتصاد، سلام داد.

مهاجرت مجری بخش خبری «صرفا جهت اطلاع»!

بنا بر گزارش قدس آنلاین؛ محمد دلاوری دیشب(5 مهرماه) در آخرین پست فیس بوکی اش نوشت:« اگر هنوز از يادتان نرفته ام حضورتان عرض كنم، چهارده سال طول كشيد تا متوجه شوم "خبر "استخوان دار تر از آن است كه بتوانم آن را به رنگ خودم در بياورم، تلاش هايي كردم ، تا حدي هم با هم كنار آمديم " ، ولي نشد ، خبر كه نميتوانست بگذارد و برود ، پس من با " خبر " خداحافظي كردم ، ..... از همين چهارشنبه در شبكه پنج ، ساعت نه و نيم شب ، برنامه اي با نام " توقف ممنوع " را اجرا خواهم كرد ، تا هميشه مرهون مهربانيهايتان هستم».

برنامه اقتصاد محور «توقف ممنوع» با اجرای وی به موضوعاتی نظیر فرهنگ مصرف، سودجویی و دیگر موضوعات اقتصادی خواهد پرداخت. این برنامه هر چهارشنبه از ساعت 21:15  از شبکه 5 سیما پخش و در اولین اجرا نیز  موضوع «منفعت طلبی و سودجویی» را دستمایه گزارش قرار داده است.

دلاوری که پیش از این با اجرا در بخش خبری 20:30 به چهره آشنایی در حوزه رسانه ملی مبدل شده بود مدتی نیز مسئولیت دفتر واحد مرکزی خبر در وین را بر عهده داشت.

مهاجرت خبرنگاران و مجریان گروه های مختلف در رسانه ملی به سایر بخش ها، مسبوق به سابقه است. پیش از این نیز مرتضی حیدری که در بخش خبری شبکه دو اجرای برنامه داشت به برنامه چالشی «پایش» پیوسته بود. البته وی اخیرا مجری خبری بخش های خبری شبکه یک را بر عهده گرفته است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • asad IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    1 0
    خدا نگهدارت باشد