قدس آنلاین: سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران، صبح امروز در نشست خبری فوتبال جوانان آسیا در گروه در هتل پردیسان مشهد، آمادگی این تیم را بسیارخوب دانست و گفت: ایران شانس اول صعود به مرحله بعد را دارد.

 ایران شانس اول صعود به مرحله بعد را دارد

به گزارش قدس آنلاین، افشین پیروانی با تایید این خبر در جمع تیم های هم گروه خود از جمله اردن، کویت و نپال افزود: تیم ملی جوانان فوتبال ایران 9 ماه تمرین انجام داده است و از شرایط آمادگی خوبی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه فدراسیون و خودش استعدادیابی خوبی را از جوانان علاقمند به فوتبال در سراسر کشور انجام داده اند تصریح کرد: خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که استعدادهای فراوانی دارد به طوری که50 نفر را به فدراسیون معرفی کردیم که باعث شده به علت یکدست بودن تیم ملی جوانان ایران نگرانی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ملی جوانان با صادق نیکفر را بازیکن مشهدی بسیار خوب تیم ملی دانست و خاطرنشان کرد: متاسقانه این بازیکن در بازی قبلی دچار آسیب شد و مجبور شدیم بازیکن جایگزین وی کنیم.

او با ابراز خرسندی از زمین تمرین بازیکنان ایران در مشهد تاکید کرد: امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و نتیجه مناسب به مرحله بعدی صعود کنیم.

پیروانی ابراز موافقت خود را برای شانس اول بودن حضور تیم ملی ایران به مرحله بعد اعلام و بیان کرد: کشور ما شانس اول در همه رشته ها از جمله فوتبال است لذا می دانیم که می توانیم فراتر از آسیا باشیم و نحقق این هدف تلاش می کنیم.

هر چهار تیم شانس برابر دارند

همچنین، سرمربی تیم ملی اردن نیز با ابراز خرسندی از حضور در ایران بیان کرد: از اینکه در این تورنمنت بازی داریم بسیار خرسندم و برای تیم‌ های شرکت کننده ارزوی موفقیت دارم.

«اسلام ذیابات» گفت: به نظر می رسد هر چهار تیم شانس برابری داشته باشند و از سطح کیفی زمین تمرین نیز راضی هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.