م- اسماعیل زاده: بعد ازانجام بازی‌های شنبه شب رقابتهای مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶، تیمهای ایتالیا ، ولز و بلژیک هم جواز صعود به مرحله نهایی این رقابتها را کسب کردند...

آشنایی با دوازده تیم صعود کننده به یورو ۲۰۱۶

 تا امروز علاوه بر فرانسه، کشور میزبان، ایسلند، جمهوری چک، اسپانیا، انگلیس، سوئیس، ایرلند شمالی، اتریش، پرتغال، ایتالیا، بلژیک و ولز به جام ملتهای اروپا صعود کرده‌اند. روزهای یکشنبه تا سه شنبه آخرین روز رقابتهای مرحله مقدماتی یورو 2016 برگزار می‌شود و بعد از انجام بازی‌های پلی آف، تکلیف 24 تیم نهایی مشخص خواهد شد.  وضعیت گروه‌های هشت‌گانه این رقابتها درحال حاضر این چنین است. دو تیم اول هرگروه و بهترین تیم سوم که اوکراین و مجارستان بیشترین بخت را در میان آنها دارا هستند، به طور مستقیم راهی فرانسه می‌شوند و هشت تیم دیگر در پلی آف رقابت می‌کنند. بازی‌های رفت و برگشت این مرحله درماه نوامبر برگزار خواهد شد.

گروه نخست- ایسلند و جمهوری چک به مرحله نهایی صعود کردند. ترکیه و هلند هم در کورس رقابت برای صعود به پلی آف هستند. آخرین روز این گروه سه‌شنبه خواهد بود.

گروه دوم- بلژیک و ولز به مرحله نهایی راه یآفتند. بوسنی، رژیم صهیونیستی و قبرس هم شانس حضور در پلی آف دارند. آخرین روز این گروه سه شنبه خواهد بود.

گروه سوم- اسپانیا به فرانسه رسیده و اسلواکی و اوکراین دوشنبه شب برای عنوان دومی تلاش می‌کنند. اگر هردو تیم بازی‌های روز آخر خود را با برد به پایان ببرند، اوکراین به عنوان بهترین تیم سوم با 16 امتیاز صعود می‌کند. آخرین روز این گروه دوشنبه خواهد بود.

گروه چهارم- آلمان، لهستان و ایرلند در کورس رقابت برای صعود بودند. تیم سوم هم به پلی آف صعود می‌کند. آخرین روز دیدارهای این گروه یکشنبه بود.

گروه پنجم- انگلیس و سوئیس به مرحله نهایی صعود کردند و اسلوونی و استونی در کورس رقابت برای پلی آف هستند. آخرین روز این گروه دوشنبه است.

گروه ششم ایرلند شمالی به مرحله نهایی صعود کرده و رومانی و مجارستان برای عنوان دومی در کورس رقابت بودند. تیم سوم این گروه می‌توانست به عنوان بهترین تیم سوم به طور مستقیم راهی فرانسه شود.  البته اگر اسلواکی و اوکراین در روز آخر برنده نمی‌شدند. آخرین روز این گروه یکشنبه بود.

گروه هفتم- اتریش به مرحله نهایی صعود کرده و روسیه و سوئد در کورس رقابت برای کسب عنوان دومی گروه هستند. آخرین روز بازی‌های این گروه دوشنبه است.

گروه هشتم- ایتالیا به فرانسه صعود کرده و نروژ و کرواسی در حال تلاش برای کسب سهمیه دومی هستند. آخرین بازی‌های این گروه هم سه شنبه انجام خواهد شد.

گروه نهم- پرتغال جواز صعود گرفته و دانمارک و آلبانی برای کسب عنوان دومی یکشنبه شب به مصآف حریفان خود رفتند. بازی‌های این گروه یکشنبه به پایان رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.