پیمان طالبیان : اختلاف سنتی کریم باقری و مدیران باشگاه پرسپولیس اتفاق جدیدی نیست،طاهری پس از پیدایش مشکلات اساسی با کریم باقری در اندیشه کنار زدن مربی تیم فوتبال پرسپولیس بود ...

کریم باقری تهدید به افشاگری کرد!

 اما هجمه سنگین منتقدان باعث شد طاهری قید کنار گذاشتن کریم باقری را بزند اما همچنان اختلافات طاهری و باقری در جریان است تا جایی که گفته می شود کریم باقری و طاهری در حاشیه مراسم ترحیم کاپیتان فقید پرسپولیس با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند تا تنش ها میان این دو شدت گیرد.

گویا دعوای مجدد باقری و طاهری بر سر مسائل مالی است. البته گفته می شود دخالت های برخی نزدیکان سرپرست باشگاه پرسپولیس در بالا گرفتن تنش ها میان طاهری و باقری تاثیر به سزایی داشته است. اما فردی که در این ماجرا حرف های اعتراض آمیز باقری را به گوش طاهری رسانده، چه کسی بوده است؟ شناسایی فرد مورد نظر کار سختی نیست اما نکته مهم اینجاست که هیچ کسی جرات اعتراض به این فرد مورد وثوق آقای مدیر را ندارد ولی همه با گوشه و کنایه به مخبر آقای رئیس تفهیم کردند که در جریان خبررسانی او به شخص طاهری هستند.

شایع شده است کریم باقری که دل خوشی از مدیران باشگاه ندارد، در محفلی خصوصی گفته به زودی دست همه آدم فروش ها را در پرسپولیس رو می کنم، معلوم نیست آقایان مربی به پرسپولیس آوردند یا خبرچین. متاسفانه اتفاقاتی که باید رسیدگی شود به دست فراموشی سپرده می شود اما اتفاقات پیش پا افتاده به صورت ویژه بررسی می شود.

کریم باقری خیال دارد به زودی در مصاحبه ای همه اتفاقات پشت پرده مدیریت باشگاه پرسپولیس را افشا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.