قدس آنلاین: مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی گفت :نام های امیر علی و محمد در شش ماهه سال جاری در صدر اسامی منتخب استان قرار گرفتند.

امیر علی و محمد در صدر اسامی منتخب خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، زاهدی نیا اظهار داشت: با توجه به اسامی ثبت شده پسران و دختران در پایگاه اطلاعات جمعیتی این اداره کل طی شش ماهه نخست سال جاری پنج نام اول پسران به ترتیب امیر علی، محمد، ابوالفضل، محمد طاها و علی با فراوانی 289، 183، 175، 168 و 163 واقعه و پنج نام اول دختران به ترتیب نامهای فاطمه، زهرا، یسنا، نازنین زهرا و فاطمه زهرا با فراوانی 395، 265، 171، 129 و 99 واقعه می باشد

وی اضافه کرد: نسبت به سایر اسامی به ثبت رسیده در نیمه نخست سال 1394از فراوانی بیشتری برخوردار می باشد. شایان ذکر است که نام فاطمه در هر یک از ماههای شش ماهه نخست سال جاری رتبه نخست انتخاب نام دختران را به خود اختصاص داده است.

زاهدی نیا افزود : در خصوص نام امیر علی به جز در شهریور ماه که نام محمد با فراوانی 39 انتخاب بیشترین فراوانی نام در بین مردان را دارا می باشد، در سایر ماههای نیمه نخست سال نام امیر علی بالاترین فراوانی انتخاب نام پسران در استان خراسان شمالی را به خود اختصاص داده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.