هنیه در مصاحبه با روزنامه " فلسطین": حماس برنامه دارد تا ابتدا کرانه باختری و سپس کل فلسطین را از اشغالگری رژیم صهیونیستی آزاد سازد.

هنیه: ابتدا آزادی کرانه باختری سپس کل فلسطین

به گزارش قدس آنلایه به نقل از خبرگزاری قدس، سایت اسرائیلی عاروتص شوا در خبری نوشت که "اسماعیل هنیه" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: حماس برنامه دارد تا ابتدا کرانه باختری و سپس کل فلسطین را از اشغالگری رژیم صهیونیستی آزاد سازد.

وی در مصاحبه با روزنامه "فلسطین" از استراتژی مورد علاقه اش در مورد نابودی رژیم صهیونیستی از طریق انتفاضه قدس صحبت کرد. هنیه همچنین خواستار برگزاری کنفرانسی در نوار غزه با حضور رهبران سازمان آزادی بخش فلسطین شد تا از انتفاضه کنونی قدس محافظت شود.

هنیه تاکید کرد انتفاضه کنونی بهترین راه برای دستیابی به استقلال است و به همین منظور باید یک رهبری هماهنگ ایجاد شده و بر روی اهداف انتفاضه به توافق رسید. بر طبق صحبت های هنیه این اهداف "آزادی نوار غزه، کرانه باختری، قدس اشغالی و اسرای دربند اسرائیل و در نهایت آزادی تمام فلسطین" است.

وی در ادامه گفت به دلیل هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل که سعی در خفه کردن انتفاضه دارد، موانع متعددی بر سر ایجاد رهبری واحد وجود دارد. هنیه ضمن تکرار بر مواضع قبلی خود در مورد به رسمیت نشناختن رژیم صهیوینستی تاکید کرد که سرزمین خانگی جایگزین را نخواهد پذیرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.