قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه ناحیه هشترود از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در سپاه ناحیه هشترود خبر داد.

برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در هشترود/ گره حل مشکلات کشور تمسک به تفکر بسیجی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، خلیل شریفی به تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج پرداخت و اظهار داشت: بیش از 40 برنامه به مناسبت هفته بسیج  در شهرستان هشترود برگزار می‌شود.

 

وی افزود: بسیج صرفا یک نهاد نظامی نیست بلکه نهادی وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و ماموریت اصلی آن مقابله با استکبار است.

شریفی با تاکید بر اهمیت صدور فرهنگ و تفکر ناب انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی گفت: باید اذعان کرد که تفکر بسیجی بوده است که در دوره‌های مختلف موجبات پیشرفت کشور را فراهم کرده است و حتی در دوران بعد از جنگ نیز در مقاطع مختلف در شرایطی که شرکت‌های مختلف جرات ورود به پروژه‌های بزرگ را نداشتند همین تفکر به آنها جرأت داد و امروز هم این فکر ناب در دنیا ریشه دوانده است و روز به روز بالاخص در کشورهای مسلمان در حال گسترش است.

فرمانده محترم سپاه ناحیه هشترود گره حل مشکلات کشور را تمسک به تفکر بسیجی دانست و گفت: بر مبنای همین تفکر بود که مردم جنگ تحمیلی را اداره کردند؛ تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و پیام انقلاب به گوش جهانیان رسید و عمق استراتژیک نظام به بیخ گوش رژیم صهیونیستی و آمریکا گسترش پیدا کرد.

وی ورود تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها را رمز پیروزی دانست و گفت: ماموریت بسیج صرفا نظامی نیست و بسیج در تمام عرصه‌ها کارآمد و توانمند است.

شریفی پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح خانه محروم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نشست های روشنگری و بصیرت، برگزاری مسابقات ورزشی حلقه‌های صالحین را از برنامه های هفته بسیج برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.