قدس آنلاین – سبزوار : مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: هدف از تشکیل سازمان بسیج کارمندان تبیین اخلاق، فرهنگ و روحیه بسیجی در بین کارکنان و کارگزاران است.

بسیج ستاره پر فروغ ایران اسلامی است

سرهنگ پاسدار مجید زرنگ در حاشیه همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی ادارات سبزوار در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در این زمینه در دستور کار قرار گرفته تشکیل حلقه های صالحین مدیران ادارات در سطح استان و شهرستانها است افزود :امروز دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و نفوذ در کشور می باشد لذا با توسعه شبکه های ماهواره ای در صدد ترویج فرهنگ منحرف غرب در کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به توانمندیهای بسیجیان در عرصه های مختلف ، از بسیج بعنوان شجره طیبه یاد کرد و با تاکید بر اقتدار این نهاد مردمی خواستار حفظ دستاوردهای انقلاب ، آرمانهای حضرت امام (ره) و تبعیت مطلق از منویات مقام عظمای ولایت شد .

این رزمنده دوران دفاع مقدس با یاد دآوری شیطنت های استکبار جهانی تصریح کرد : دشمن با سیاهنمایی سعی در نشان دادن چهره ای ناکارآمد از نظام را دارد .

وی از بسیج بعنوان ستاره پر فروغ ایران اسلامی یاد کرد . 

در مراسم با شکوه تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی ادارات سبزوار،  50  نفر از کارمندان نمونه بسیجی اداراتاین شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.