قدس آنلاین – سبزوار : فرماندار شهرستان جغتای خواستار ترویج روحیه بسیجی در جامعه شد و گفت: بسیج هویت زنده و بهترین یاور انقلاب اسلامی است.

بسیج بازوی توانمند نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار محمد علی آبادی که در جمع مسئولان این شهرستان سخن می گفت افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان به عنوان یک قدرت منطقه ای و مهم شناخته می شود و این اقتدار مرهون حضور بسیجیان در عرصه های مختلف است.

وی بابیان اینکه دشمن در طول اتقلاب اسلامی سعی داشت تا با برنامه ریزی کشور را به زانو در آورد ،دامه داد : حضور هوشیارانه بسیج و نیروهای مردمی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سبب شده تا دشمن را مایوس و نا امید کند.

فرماندار جغتای با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج را می توان در خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات کشور معنا کرد ، تصریح کرد : امروز این فرهنگ ناب برخاسته از انقلاب اسلامی را می توان در خدمت مجاهدانه دولت در راه حل مشکلات کشور دید .

نماینده عالی دولت در جغتای با بیان اینکه افتخار دولت یازدهم عمل بسیجی گونه برای حل مشکلات کشور است اظهار داشت : عمل به تفکر و فرهنگ بسیجی یک ضرورت است و تلاش مسئولان هم اشاعه این فرهنگ در جامعه برای بر طرف کردن ضعف ها و تقویت نقاط قوت برای ارائه خدمت بهتر است.

وی اضافه کرد : بسیج بازوی توانمند نظام اسلامی است و هرجا که انقلاب و دولت به کمک او نیاز داشته با قدرت حضور جدی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام امروز از حضور بسیج بیش از گذشته هراس دارد ، یاد آور شد : در طول مدت انقلاب هر جا که بسیج ورود جدی و عملی داشته شاهد عقب نشینی و خنثی شدن توطئه های دشمن بوده ایم .

علی آبادی با تاکید بر اینکه اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه کشور را از هرگونه توطئه ای مصون می دارد، خاطر نشان کرد : امروز دشمن به دنبال آسیب رساندن به این تفکر است و با سیاه نمایی قصد نابودی آن را دارند. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.