قدس آنلاین – سبزوار : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سبزوار گفت: ۱۸۰ طرح اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان در این شهرستان اجرا شده است .

امسال ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد سبزواردر نظر گرفته شده است

سیدحسین کرابی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  با بیان اینکه 21 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار این طرحهای اشتغالزایی از محل منابع بانکی و کمیته امداد تامین شده است افزود : میزان اعتبار امسال اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد سبزوار 95 میلیارد ریال می باشدکه هم اینک پرونده اشتغالزایی 200 نفر دیگر از مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات آماده شده و در حال طی مراحل قانونی و اداری است.

مدیر کمیته امداد سبزوارتصریح کرد : اجرای طرح خودکفایی حوزه اشتغال این نهاد از سال 1367 با هدف ایجاد اشتغال آغاز شده و در قالب آن پس از گذشت سه تا پنج سال مددجویان خودکفا شده و از چتر حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

وی با اشاره به اینکه از سال 1390 تاکنون بطور متوسط سالانه 370 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سبزوار خودکفا شده اند اظهار داشت : افراد دارای توانایی کار در زمینه کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، صنفی و صنعتی، تولیدی و حمل و نقل مشمول استفاده از تسهیلات و حمایتهای این طرح می شوند. / انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.