قدس ‌آنلاین- تبریز:نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: ۵۷ واحد صنعتی و تجاری توسط اعضای کارگروه رفع موانع تولید مورد بازدید قرار گرفته که بیشترین مشکل آنها وام و دیون بانکی بوده است.

بیشترین مشکل واحدهای صنعتی تبریز وام و دیون بانکی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی ظهر امروز در هفدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: جلسات کارگروه به صورت منظم برگزار شده است و آنچه در مورد فعالیت این ستاد جمع‌بندی کرده‌ایم مربوط به آخرین جلساتی است که در این میان 69 جلسه برگزار شده و بانک‌های استان نیز همکاری و حضور خوبی دارند و مصوبات بانک‌های مختلف را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: از 57 واحد صنعتی و تجاری توسط اعضای کارگروه رفع موانع تولید بازدید شده و بیشترین مشکل وام و دیون بانکی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌هایی از فعالان تجاری و صنعتی صورت گرفته است که به غیر از یک مورد در بقیه نظرسنجی‌ها نارضایتی از مشکلات بانکی وجود دارد.

وی گفت: البته در زمینه بازپرداخت وام‌ها همکاری بسیاری برای زمان‌دهی به وام گیرندگان شده است و با وجود نظر منفی بسیاری از افراد بانک‌ها براساس بررسی انجام شده همکاری خوبی داشته‌اند و تنها بخشی از بانک‌ها بر اجرای قوانین خود پافشاری کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.