معاون مرکز مدیریت مبارزه با بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: خبر مبنی بر مرگ ۴ نفر در بیمارستانهای تهران که خبرنگاران از بازپرس کشیک تهران دریافت کرده اند را تکذیب میکنم.

خبر مرگ ۴ تهرانی براثر آنفولانزا کذب است

به گزارش قدس انلاین،نبوی در گفت و گو با میزان در رابطه با مرگ 4 تهرانی بر اثر بیماری آنفولانزا اظهار کرد: با توجه به اینکه 10 میلیون جمعیت در شهر تهران وجود دارد که در سال 300 هزار نفر براثر بیماری‌های مختلف فوت می‌کنند که از این تعداد برخی به علت بیماری آنفولانزا جان خود را از دست می دهند.

معاون مرکز مدیریت مبارزه با بیماری های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: خبر مرگ 4 نفر در بیمارستانهای تهران که خبرنگاران از بازپرس کشیک تهران دریافت کرده‌اند را تکذیب می‌کنم.

وی با طرح این سوال که آیا علت مرگ افرادی که در بیمارستان فوت میکنند به بازپرس کشیک داده می‌شود، این مسئله را بی ربط دانست.

نبوی با بیان اینکه در صورت شکایت، مرگ مشکوک و پیدا شدن جنازه بی هویت به بازپرس کشیک اطلاع داده می شود، عنوان کرد: بازپرس قتل اطلاعاتی از مرگ بیماران آنفولانزایی ندارد و این موضوع بی ربط است.

معاون مرکز مدیریت مبارزه با بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: سالانه 320 هزار مرگ در کشور وجود دارد که ممکن است از این تعداد 300 مورد آنفولانزا باشد که در سالهای قبل هم شاهد آن بودیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.