رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با ابلاغ پیام سرشار از احترام و تاکید بر حفظ وحدت و برادری رئیس جمهوری به مردم خواف گفت: وحدت بین برادران شیعه و سنی در این منطقه از خراسان رضوی و دیگر نقاط ایران اسلامی ستودنی است.

نوبخت: وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی ستودنی است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز جمعه با سفر به خواف و حضور در جمع هموطنان اهل سنت این شهرستان واقع در جنوب خراسان رضوی افزود: جهان اسلام در برهه حساسی از زمان بسر می برد و در این شرایط بیش از گذشته نیازمند وحدت بین پیروان مذاهب و اقوام مختلف در کشور هستیم.
وی ادامه داد: وحدت بین امت اسلامی می تواند چهره خشن و بی رحمی را که توسط گروههای تکفیری و تروریستی از اسلام ارائه می شود از بین برود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: امروز همگی نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه برای توسعه کشور در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هستیم تا چهره ای مهربان از اسلام و ایران به جهان نشان دهیم.
وی افزود: میراث بزرگی از بشریت به عنوان اسلام در دستان جمهوری اسلامی ایران قرار دارد لذا وظیفه داریم بیش از پیش در حفظ و حراست از آن تلاش کنیم.
نوبخت همچنین گفت: دولت تدبیر و امید تلاش می کند شرایطی فراهم کند تا رفاه و آسایش بیش از پیش برای همه مردم ایجاد شود
لذا می کوشد تا زمینه عمران و آبادانی شهرستان خواف را که نماد وحدت امت اسلامی و اتحاد بین برادران شیعه و سنی است فراهم کند.
وی افزود: وظیفه اصلی دولت خدمت رسانی به مردم است و بر همین اساس در تدوین بودجه سال 1395 سعی می شود تا زمینه عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم فراهم شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با هدف بازدید از چند پروژه شهری مشهد و نیز معدن سنگان واقع در شهرستان خواف دیشب وارد خراسان رضوی شد.
مرکز شهرستان 122 هزار نفری خواف در فاصله 267 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد. خواف مرکب از چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی 96 روستا دارد. 65 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.